Ben kimim? Steemit'e giriş hikayem. [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba :)

Size kendimi tanıtmak istiyorum. Adım Rıdvan Kiracı . Memleketim Aydın .Şuan öğrenciyim .
Çanakkale'de okuyorum. Bölümüm Harita Muhendisliği son sınıf ogrencisiyim. Burda sizle guzel hoş ve bol kazançlı zaman geçireceğimize inaniyorum. Spor dallarıyla elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıyorum. Yüzme, sualtı dalış branşlarıyla ilgileniyorum. Aynı zamanda ikinci mesleğim cankurtaranlık. Plajlarda görev yapıyorum. Seyahat edip yeni yerler görmeyi çok seviyorum. En sevdiğim şey de sakin yerlerde kamp kurmak.

14369890_1240492212669977_6566572221597053848_n.jpg

Steemit başlama hikayem bundan 2 ay öncesine dayanıyor. 2 ay önce o zamanlar final sınavlarının olduğu dönemde öğrenci evimde herkes sınavlara hazırlanırken bir arkadaşım steemit ile uğraşması dikkatimi çekti. Ona sorular sorarak öğrenmeye çalıştım. Ardından bilgisayarımı alıp yanına oturdum. Hemen kendime yeni bir hesap oluşturdum. Bu serüvene sınavlarımın bittiği gün kafa yormaya paylaşımlar yapmaya başladım. Boş zamanlarımı burada sizlerin paylaşımlarını takip ederek ve bir şeyler paylaşarak geçiriyorum.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım. Bandwidth sorunuyla karşılaşmamak için buna ihtiyacım var.

Bu yazımı okuyup vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler. İyi paylaşımlar..

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66785.43
ETH 3494.10
USDT 1.00
SBD 2.83