Kaliteli Yaşamak Bir Hobidir [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Ben Samet Altunışık, yeni bir post ile karşınızdayım. Bu post ile hobi edindiğimiz, uğraşırken bizi mutlu edecek şeylerden bahsedicez. Warren Buffet’in de dediği gibi “Yapmaktan hoşlandığınız şeyi hobi yapın. Dünyanın yapmaktan hoşlandığı şeyi ise işiniz yapın.”

IMG-20161016-WA0012.jpg

Benim babam Taekwondo antrenörü ve doğal olarak bende yürümeyi öğrendiğim ilk dakikalardan itibaren antrenman salonuna ayak basmış bulundum. Daha sonraları spordan dereceler elde edip başarılarımı görünce bunu bir yaşam felsefesi edindim. Bir süre ara vermek zorunda kalmış olsam da şu an sporcu olarak değil de antrenör ve hakem olarak sporun içindeyim ve sporumu icra etmekteyim. . Beşiktaşlıyım ve maç kaçırmadım bu sezon, umarım da kaçırmam. Halı saha maçları yapmak ve spor aktiviteleri her zaman hayatımın bir parçasıdır.

Bunların yanı sıra bilgisayar programcılığı hep benim ilgi alanım olmuştur. Konu ile ilgili hiç kursa gidemesem de bilgisayarın başında kurcalaya kurcalaya kendimi geliştirebildiğime inanıyorum. Photoshop, After Effect, Sony Vegas Pro gibi programlardan bahsediyorum. Filmler ve diziler boş kaldığım her vaktin doldurucusu. Güncel dizi ve filmleri takip eder ve muhakkak izlerim.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86