Stressden kurtulmanın yolları [@Terane#9640 ]+[Cointurk 19. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Stress- bu gün en popüler sözlerden biridir. Bazı insanlar stressden kolay kurtulur, bazıları ise stresse kapılarak daha derine giderler.
Aslında ben sık-sık stress yaşayan biriyim, ama hobilerim çok olduğu için stress benden kaçar, belki de korkar.
Büyük şehirlerde stress daha çokdur, çünkü şehir hayatı hızlı ve aktifdir, bu hayata katılmak, orda koşmak insanın sinirlerini yorar bazen. Stresse yenilen insanlar sakileşmenin doğru yolunu bazen yanlış anlarlar- bunu yalnız alkolde, siqarada ve başka şeylerde görürler. Ama stressden kurtulmanın, hem de kendine zarar vermeden ve kendini geliştirerek kurtulmanın bir çok güzel yolları var.
job-stress-720x480.jpg
Ben kendi tecrübemden bahs ede bilirim. Bir zamanlar işimle bağlı hayatımda stress vardı, onu aşmak için dans derslerine yazıldım. Bir ay sonra kendimi rahat, sakin ve özgüvenli hiss ediyordum. Dansı bir yıl devam ettim ve o bir yıl boyunca stress yaşamadım.
Son üç yılda ise spora başladım, sporun da inanılmaz faydaları var stress atmak için.
Ben de her bir insan gibi çoğu zaman kendimi müzikle sakinleşdiririm. Caz müziği stressi kovar, çünkü cazda özgürlük hissi var, ve onu dinlerken kendini özgür ve mutlu hiss eder, hiç bi şeyden korkmazsın.
Screen-Shot-2012-06-15-at-11.48.27-AM.png
Kadınlar örgü örer, dikiş dikerler. Bazıları bunu sadece stress atmak için yapar. Ben de yaparım ve her defasında bu şeylerin insanı ne kadar sakinleşdirdiyine hayret ediyorum.
Bir de stress atmak için mutfak diye güzel bir dünya var. Mutfak yalnız yemek yapmak ve yemek için değildir. Hem de insanlara huzur veren bir yerdir.
Kısaca-stressden kaçmak için insan bir şeyler yaratmalıdır-kendi çapında. Yaratmak insana özgüven, yaşamak için güç verer. Stressden güzel kurtulalım ve bu arada kendimizi geliştirmeyi de unutmayalım.

Sort:  

okurken bir an aklımda belirdi ve stres oldum..ne güzel bir öğleden sonra idi oysa:) stres yönetimi cidden şart böylesine aldığımız her nefesin strese neden olduğu bir çağda. hobi edinmek iyi bir yöntem olabilir. biraz da umursamamayı öğrenmek lazım.

Sizi stess yapmak istemezdim)Aslında çok şey var, bazılarını yazdım. Hobi yalnız stress için değil, hem de hayata bağlanmak ve hayatı daha güzel ve eğlenceli yapmak için mühim bir şey. Ben hep farklı şeylerle meşgul olmayı çok seviyorum.

tebrikler güzel paylaşım.. 20. Proje hakkında bir düşüncem var postuma bakar mısın ?

Basarili👍👌

Teşekkür ederim.

Ricaederim sen azerimisin

Teşekkür ederim. Bakarım.

Çok güzel stres atma tekniğin var 😊

Bu hamısı deyil, bəzi şeylər qaldı. Kənd həyatı məsələn.

😀😀😄

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81