Steemitle hayatım nasıl değişti.[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merheba, Steemitin bana ve hayatıma verdiyi iyi şeyler hakta konuşmak istiyorum. Steemit hakta iki ay önce yakın bir arkadaşımdan duydum. Ve ben de Steemite koşulmak istedim.
İlk zamanlar çok şeyi anlayamasam da, bazı sorluklarım olsa da, zamanla Steemite alıştım ve sevdim

steemit_wallpaper.jpg
Steemitde neler kazandım bu kısa zamanda? İlk olarak burada yeni iyi dostlar kazandım ve onlardan çok şey öğrendim. Steemitden yeni bilgiler almaya başladım, burada insanların paylaştıkları şeylerden kendim için faydalı şeyleri okumak ve öğrenmek çok hoşuma gidiyor.

Ayrıca kendi bildiklerimi ve yaptıklarımı, gördüklerimi de burada paylaşmakla, Steemit kendimi bana gerekli biri gibi hiss etdirdi.

Bundan sonra Steemitle her şeyin daha güzel olacağına büyük umutlarım ve beklentilerim var. Arkadaşlarıma Steemit hakta konuşuyorum ve onları da burada görmek istiyorum.
steemit-review.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62572.49
ETH 2444.62
USDT 1.00
SBD 2.67