Kripto paranın faydaları, riskleri ve dünyadakı kullanımı.[@Terane#9640 ]+[Cointurk 27. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba, öncelikle kripto para hakkında bir az konuşalım. 2009 yılında bitcoin ile hayatımıza girdi cripto para. Arkasında birinin durduğü belli, benim aldığım bilgiye göre bu Satoşi Nakamotodur.
İnsanlar cripto parayı çok sevdiler ve hızlı kripto para hızlı şekilde gelişmeye başladı. Ben de sevdim ve iyi ki cripto parayı kimse icat etti diye düşünüyorum.

https://goo.gl/images/VLP7zC

KRİPTO PARANIN FAYDALARI:
Bügün cripto paraların bazıları ödeme aracı kimi kullanılıyor. Normal ödeme şeklinden daha etkilidir, işlem süreleri kısadır ve maliyyeti düşükdür. Bu nedenlerden dolayı bazı bankalar bile cripto paraları kullanmaya başladılar.
Kripto paralar yalnız kurum ve kuruluşlar için değil, halk için de çok faydalıdır. Çünkü sıgortacılık ve aracılık hizmetlerinde, kıda sektöründe, online sinema maç biletlerinde kullanılmaya başlandı.
Bekli başka faydaları da var cripto paraların, benim bildiklerim bunlardı sadece. Ama düşünüyorum ki, zamanla daha çok faydasını göre bileceğiz.

https://goo.gl/images/HzvvxS

KRİPTO PARALARIN RİSKLERİ:
Kripto paraların faydaları var, ama riskleri de yok değildir. Bugün kripto paraları korumak çok zordur, kötü niyetli qruplar
kripto para borsalarından ve hatta kişisel hesaplardan bile hırsızlık yapıyorlar.
Daha bir risk de var: Bazı kripto paralar dolandırcılık üzerine kuruluyor- Scam coinle. Criptoparaların en büyük riski belki de budur, tüm paraları kaybetme tehlikesi var.
Kripto paraları alıb satarken dikkat etmeliyiz, aksı takdirde paralaramızı kayb ede biliriz.

KRİPTO PARALARIN DÜNYADAKI KULLANIMI:

Kripto paralar son yıllarda tüm dünyada büyük bir ilgi gördü. Yatırımlar kat-kat artmışdır ve önümüzdeki yıllarda daha da artacağını düşünüyorum.
Aslında dünyada tek bir para biriminin kabul edileceyi ve ülkeler arası alış-verişde kullana bileceği yıllardır düşünülmekdedir. Bitcoinin bu kadar sevilmesi ve kullanılması onu diğer paralardan öne geçire bilir.
Mevzuya ait bildiğim ve anladıklarım şu bilgilerdi, onları da sizinle paylaştım. Cointürk ekibine tekrar teşekkürler ediyorum bizleri desteklediği için.
Yeni projelerde görüşmek üzere.

Sort:  

Proje başlığınızı 27.proje olarak editleyip discorddan dönüş sağlayınız.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

Teşekkür edirəm. Proje başlığını editledim ve discordda dönüş yaptım.

İlgilenildi

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

👍👍👍

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57495.90
ETH 2348.52
USDT 1.00
SBD 2.36