23 nisan və çocuk olmak güzeldir. [@Terane#9640 ]+[Cointurk 26. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba, cointürk ekibine 26-cı proje için teşekkür ediyorum, çünki çocukalrı çok seviyorum ve onların mutlu olması için elimden gelen her bir şeyi yapa bilirim.
20160608_154758.jpg

23 Nisan'ın Türkiye'de ulusal bayram olarak kabul edilmesinin nedeni, 1920'de o gün Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin açılmış olmasıdır. Atatürk bu günü çocuklara armağan etti, tüm çocukalr bu bayramı çok seviyor ve her zaman sabırsızlıkla bekliyorlar. Her kesin bu bayramla ilgili bir hatırası var. Atatürk 23 nisanı çocuk bayramı yapmakla bize çocukları sevmeyi ve onlar için huzur dolu bir hayat düzenlememizi hatırlatıyor sanki.

1845611-u3Cy2s (1).jpg

Hayatımda bir kaç neşe ve huzur verici bir şey varsa, onlardan birincisi çocuklardır. Kendi çocuğum olmasa da tüm çocukları anne gibi seviyorum. Onlarla oynamak, zaman geçirmek, resim çizmek bana her şeyi unutturur. Bir çocuğa masal söylemek kadar eylenceli bir şey yok. Masalı dinlerken hayret dolu bakışları beni şaşırtıyor- ne zamansa ben de masala inanıyormuşum. Ama şimdi beni hiç bi şey hayretlendirmior.
Bazen düşünüyorum-çocukluğuma geri dönmek istermiydim? Qaliba hayır. Çocukken kendine kapali biriydim, her şeyi içime atıyordum. Her şey beni korkutuyor ve endişelendiriyordu. Bir kere piyano dersinden düşük not aldım ve bundan hastalandım. Ebeveynlerimin bunu öğreneceklerinden korkmuştum, bir hafta hasta yattım.

IMG_20170904_204454_987-1.jpg
Ebeveynlerim öğretmediler ve okulda her ikisi benim öğretmenlerim oldular. Bundan bir az rahatsız oluyordum ve hiç özgür değildim. Diğer çocukların yaptıklarını yapamazdım. Her zaman çok akıllı olmalıydım, ama her çocuk bazen yaramazlık da yapmak ister, ben yapamazdım. Çocuklar oyun oynadıkları zaman ben resim, tiyatro ve diğer kurslara gidiyordum, oynamak için zamanım olmazdı ve buna alışmıştım. Ama çocukken bu şeyleri yaptığıma göre pişman değilim, bütün bunlar çoçukların geleceği için iyi bir hazırlıktır aslında

Ben çocuklardan bazı şeyler öğreniyorum bazen, mesela en küçük şeylerden sevinmek ve mutlu olmak. Bunu yapa bilirsek hayat daha kolay ola bilir bence, ama bir şarkıda söylendiği gibi "biz büyüdük ve kirlendi dünya". Malesef büyüklerin mutluluk ihtiyaçları da büyük.
20131110_160401.jpg

Şimdi de en yorğun halimde bile bir çocukla onun istediği her şeyi yapıyorum. Amcamın kız torunu ile saklambac oynarken, elleri ile yüzünü kapatarak saklandığını zann etmesi çok hoş bir manzara.
Çocukların ağladığını değil, küçük kahkahalarını duymak istiyorum her zaman. Onları yalnız 23 nisanda değil, her gün sevelim ve koruyalım!

Sort:  

😃😃😃👍👍👍

Allah xoşbext eləsin

Çox sağ olun.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86