Steemit Hayatıma Ne Kattı [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

indir (2).jpg

Bu farklı site gerçekten benim bakış açımı değiştirdi nasıl değiştirdi diye soracak olursanız ben son 1 senedir falan web programlama ile ilgileniyorum farklı bir web sitesi yapmak istiyordum hep ve sürekli farklı siteleri araştırıyorum acaba ne gibi özellikleri var neler yapıyorlar insanlara neler sunuyor diye bir baktım steemit gibi çok akıllıca düşünülmüş bir site gördüm. Sonrasında ise incelemeye başladım gerçekten çok muazzam bir yapı kurulmuş.

Bu benim bakış açımı genişletmemi sağladı çünkü dünyada henüz fikirlerin bitmeyeceğini görmüş oldum bende bundan farklı ne yapabilirim diye düşünmeye başladım inşallah en kısa sürede güzel bir girişimde bulunmak istiyorum.

Hayatıma tek katkısı tabiki bu da değil artık bir şeyler yazıp paylaşmak bana daha keyifli gelmeye başladı çünkü burası insanlara iyi bir paylaşım yaptıklarında para kazanmasınıda sağlıyor gerçekten bu benim için çok iyi bir motivasyon kaynağı oluşturuyor.

Böyle güzel bir siteyi mutlaka değerlendirmemiz gerektiğini düşünüyorum bence çevrenizdeki insanları buraya yönlendirin burası dahada büyüsün herkes bir şeyler kazansın bir şeyler üretsin unutmayın bilgi her zaman paylaştıkça çoğalan bir şey okuduğunuz için teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63350.70
ETH 2595.60
USDT 1.00
SBD 2.85