Kyber Network Coin Hakkında[Cointurk 7. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Kyber Network kripto paraların takas veya alım satım yapılabilmesi için oluşturulmuş API tabanlı sistemdir.Bu sistemde kullanıcı adı ve şifrenizle işlem yapabilir ve coin alışverişi yapmanıza olanak sağlayan Kyber Network sistemidir.

Son derece güvenilir ve kaliteli şekilde aktarım yapılabilmektedir.Kyber Network API tabanlı sistem dışında Kyber Network coin olarakda marketlerde görünmektedir.Simgesi KNC olarak gösterilir.

2017 yılının sonlarında 1.65$ olan Kyber Network Coin Şuan marketlerde 3.90$ olarak işlem görmektedir.2018 yılında daha çok yükseleceğini tahmin etmekteyim.Bu yılın coin üstündeki değişimlerini bekleyip göreceğiz.

Sort:  

ben orda yazım hatası görmedim ??

Elinize sağlık. Güzel bir yazı olmuş. Ben de kendi yazımda anladığım ve anlatabildiğim kadarıyla sistemin işleyişini anlattım.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64284.72
ETH 2650.82
USDT 1.00
SBD 2.79