KNC Coin Risk Değerlendirmesi + [Cointurk 7. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhabalar Steemit´in değerli üyeleri. Bilindiği üzere özellikle de son günlerde kripto para dünyasında inanılmaz sarsıntılar yaşanmaktadır. Ben ise bu aralar sıklıkla denk geldiğim ve yapılan araştırmalar sonucunda diğer kripto para birimlerine göre en düşük risk etmenine sahip olduğunu öğrendiğim Kyber Network Coin´den (KNC) kısaca sizlere bahsetmek istiyorum.

Öncelikle KNC´in diğer kripto paralara göre oldukça az bir düşüş yaşamış olduğunu belirtmek isterim. Sadece buradan bile bu coinin tercih edilmesinden sonra sizleri asla pişman etmeyeceğini anlamak mümkün. Kyber Network Coin´in, kullanıcıların farklı platformlardan para yatırma ve para çekme gibi işlemlerini güvenilir ve sorunsuz bir şekilde halledebilmeleri adına tasarlandığı görülmektedir. Ayrıca ödeme işlemleriniz adına sizler için özel cüzdanlar da oluşturulmaktadır KNC´de. Sizlere güzel bir haber verecek olursam da 1 KNC´in 11.60 Türk Lirası ve aynı zamanda 3.04 dolar olduğunu büyük bir mutlulukla paylaşmak isterim.

Sort:  

oyumu verdim

teşekkür ederim ben de öyle :)

Katıldığınızı belirttikten sonra yazınızın linkini de yazmayı unutmayın o başlığa.

Teşekkür ederim. Yazdım =)

teşekkürler güzel bilgiler

asıl ben teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99