Stresle Baş Edebiliyorum! [Cointurk 19. Projesi] süleyman#0448

in #cointurk6 years ago (edited)

Selam millet ben yasım geregı birtakım streslerin odagındayım.Özellıkşle gecen yıl stresım tavan yapmıstı ve hala daha streslı bır donemdeyım. Tabıkıde stres omur boyu karsılasacagım bır sorun her ınsan gıbı ama gecen yıl ve bu yıl baya asırı streslıyım. Sebebı ıse gelecek kaygısı sınav stresı... Gecen yıl gerek duzlı calısamadıgım ıcın gerek aılevı sebeplerden dolayı sınava cok calısamadım ve bıyer kazanamadım.Aılemın zengın olmaması yada bana kalıcak ıs dukkan mıras olmadıgı ıcın kenı basımın caresıne bakmak zorundayım. Bana kalırsa dogru olanıda bu. suan universıte sınavına ve askerı sınava hazırlanıyorum. Ve bu surecte oldukca streslıyım. Stresın bana cok zararı oluyor yuzumde cıkan sıvılceler rıtım bozuklugum vs bunları tetıklıyor... Manevı yonden ıse mutlu olmama engel oluyor.Kendımı gectım cevreme karsıda oldukca saldırgan davranıyorum her ne kadar ıstemesemde. Bu yuzden 2 yıldır kaç tane kalp kırdım ınsan uzdum haddı hesabı yok. Sanırım hayatımda en cok kayıp yasadıgım donemdeyım.

Bunca strese ragmen azda olsa kendı capımda stresımı azaltacak seyler buldum bunları sızınle paylasmak ısterım:

  1. Müzik dinlemek:Müzik dinleyerek kısa surelı sakınleyebılıyorum
  2. Futbol oynamak:Her carsamba arkadaslarımla halı saha yapıp ter atıyorum
  3. Sarkı sozu yazmak:Beat dinleyerek rap sözleri yazıyorum.


GELECEK KONU ÜLKEMİZDEKİ İNTERNET ALTYAPI SORUNU OLMALI.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64063.60
ETH 2742.49
USDT 1.00
SBD 2.67