Merhaba Steemit.. (Cointurk 12. projesi )

in #cointurk7 years ago

Merhaba steemit ailesi..

İsmim Fatma türk arkadaşlarımın yadırgamıycagına her ailede bir fatma olduguna eminim.Bu yüzden gurur duyuyorum.Ayrıca babannemin ismi tabiki bu ayrı bi gurur..Aslen Muğlalıyım fakat Ankarada yaşıyorum.Yaşım 23.Genelde yaşımdan büyük düşündüğüm için hissiyatıma çok güvenirim.Bunun tam tersi bir dış görünüş sahibiyim.Görenler hala lise okuduğumu öne sürer fakat yaşımın 23 oluşu biraz tezatlık oluşturur.Bir o kadar aynı oranda da zıt olarak asabi ve fazla sogukkanlı tavrım vardır.Çok cabuk sinirlenirim.Bir anda bagırıyo görmek mümkündür.Keza kim bu devirde sakin dingin ki..Dışarıda ,sokakta ,markette en ufak bir olayda artık sabrımız yok denecek kadar az ve bize aksi sabırlı sessiz guler yuzlu insanları farklı adlandırmaya basladık.Bilmiyorum ki sonumuz ne olacak.Kendimi dilim döndügünce anlattıgımı düşünüyorum.Hatta biraz fazla açtıgımı düşünüyorum umarım rahatsızlık vermem.

Peki gelelim benim için yeni olan bu dünyaya nasıl adım attım..
Kardeşim tam bir bilgisayar tutkunu sadece tutkunda değil baya baya başka bir bölüm okudugu halde yası kücük oldugu halde cok iyi anlıyor ve cok bilgili.Tabiki su zamanda bu cok normal.Ama kardesim yenilikleri ögrenmeyi ögretmeyi cok seviyor.Sagolsun bana bunu heyecanla anlattı.Dinledim.İlk tepkim "bos is" oldu.Sonra acıkladıkca,anlattıkca istahım kabardı bende karsılıgında sormaya basladım.Hatta ileri gittim banada ac lütfen banada ögret.Onun kadar olmasada sosyal aglarda bi hayli vakit harcıyorum, neden ben bu vakti bir faydaya cevirmiyeyimki diye düşündüm tabi düşündükçe hosuma gitti.Bu defa ben sormaya ögrenmeye basladım biraz sıktım tabıkı burdan tesekkur edıyorum katlandıgı için.Onun aracılıgıyla tanıdım bu dünyayı.Suan baya ögrendim sık sık vakıt gecırıyorum.Mutluyum.

Steemit gibi tum dünyadan tum ınsanlıktan bırılerını barındıran onların bilgilerini birikimlerini aktardıgı bir sistemin içinde olmak güzel.Ayrıca burada kendi dilimi kendi bildigimi bilen insanlarla paylasım yapmak birbirini desteklemek iletisim kurmak cok eglenceli.Bu projeye ilk defa katılıyorum heyecanlıyım bu yüzden.Ama cok duydugum cok gördügüm projeyi yapanları tebrik ediyorum hepsi için tek tek baktım katılamadım burdan yazmak istedim.Geregi olmadıgını düsünen olsada suan bu proje icin birseyler yazıyorsam öncülerininde hakkının verilmesi gerektigi taraftarıyım.Hatta yeni olanlar icin,yeni oldugum icin bu sisteme ayak uydurmada verilen destek icin yapılan kendimi tanıtma,anlatma fırsatı ve bunun yanında steem power'ı yükseltme destegi oldugu icin sanslıyız.Bu projeye katıldıgım icin mutluyum.Tesekkür ediyorum kendi adıma."Kesinlikle bu projeden elde ettigim kazancı power up yapacagım".Burada eglenen keyif alan ugrasan cabalayan herkese basarılar diliyorum.

Sort:  

Welcome..... to the new world. Cheers.

Helloo..Cheers! The new world is so much fun:))

Welcome to steemit @spookygirl. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project

Congratulations @spookygirl! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59467.52
ETH 2609.98
USDT 1.00
SBD 2.38