Steemit ile Neler Kazandım Bu Hayatta [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago



Steemitten Sonra Hayatımda Ne Gibi Değişiklikler Oldu ?

Steemit hayatımın yolunu çizdi bence.Boş gezerdim hep,dışarıya çalışmalara giderdim çalışırdım ve kazandığım para ortada.Maddi olarak Steemit şuan için az da olsa kazandım tabi bu çoğunuz için az ama benim için önemli miktarlar.Şuan Steemiti ek gelir olarak farklı bir kazanç kapısı olarak kullansam da ileride tamamen tek kazanç kapım olacağına da garanti veririm.Muğlada kış ayları yağmurdan dolayı yaz ayları da sıcaktan dolayı çalışmak çok zor.

Tamamen buradaki sistemi oturtana kadar işime devam edip daha sonra tek kazanç kapısı olarak kullanacağım ve daha fazla emek verip daha çok vakit geçirecem burada.

Aileme ve arkadaşlarıma bu işten bu kadar para kazanıyorum ileride şu kadar kazanıcam dediğimde benimle gurur duyup nasıl yapıyorsun diye soruyorlar hep.Buda beni mutlu ediyor aslında.Birileri tarafından takdir edilmek.Bunun haricinde bu sitede çok fazla bilgi var ve tabi bir o kadar boş konular da var ama ben araştırıp hep bilgili yani bana faydası olacağını düşündüğüm konuları okuyup oyluyorum.

Steemitte hayatımda bu şekilde değişiklikler oldu ileride böyle bir konu bir daha açılırsa o zaman daha çok başka değişiklikler olacağına eminim ve o yazımın daha garip ve ilginç olacağına da eminim aslında.Buradan videolar izliyorum,youtube alternatifi bir platform olduğunu bu site sayesinde öğrendim.Youtube'un haricinde de popüler video siteleri olduğunu öğrendim,kısacası Steemit hayatıma renk kattı diyebilirim..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59120.07
ETH 2921.92
USDT 1.00
SBD 3.79