En Özel Bayram '23 Nisan Çocuk Bayramı' [Cointurk 26. Projesi] muhammed#6323

in #cointurk6 years ago

En Özel Bayram '23 Nisan Çocuk Bayramı'

Ben bazıları gibi eskiden şöyleydi böyleydi demiyorum çünkü bende henüz fazla yaşı ilerlemiş biri sayılmam,zaten anım da bundan 10 yıl öncesine falan ait.Aslında bakınca baya da zaman geçmiş yani.Yıllar çok geçiyor ve her gün birşeyler değişiyor,her yeni doğan çocuk teknoloji çağında doğuyor ve şuan doğan çocuklar 23 Nisan'ı eskilerin kutladığı gibi kutlayamıyor buna eminim.Çünkü bir kaç defa izleyerek şahit oldum,ben bilefazla yaşlı sayılmazken yani daha genc biriyim buna rağmen benim zamanımda bile nasıl kutlanırdı bunu anlatamam zaten çoğunuz hatta hepiniz o dönemin çocuklarısınız.

23 Nisan çok özel bir gündür,ATATÜRK'ün çocuklara armağan ettiği bir bayramdır.Çocuklar için önemi çok büyüktür,Türkiye bir günlüğüne çocuklara hediye edilir ve çocuklar için döner bir gün dünya.Gerçekten harika bir gün oluyor,küçük çocuklar için bir sürü etkinlik ve sunumlar hazırlanıyor ve bunları çocuklar sunuyor gün boyu eğlenip mutlu oluyorlar.



Sizlere anımı anlatacak olursam benim de herkes gibi yani çoğu kişi gibi utangaç arkadaşlar veya abilerim hariç :) Çıkıp şiir okumuştum,tabi bu arada beni izlemeye ve dinlemeye ailem de gelmişti çok mutlu olmuştum.Şimdi eski günlere dönünce biraz duygulandım açıkcası şimdi ise ailemle yani babamla aramız bozuk yıllardır ve konuşmuyoruz.Bu yüzden o şiir okumam hep aklıma gelir ve duygulanırım ara sıra.23 Nisan dan önce kutlamıştık okulda biz 23 Nisan'ı.Hazırlanmıştık tabi haftalar öncesinden sınıflarımızı süslemiştik okulun bütün sınıfları bayraklarla süslerle süslendi ve ortaya harika bir görüntü çıktı o gün ise çıkıp şiirimi okumuştum ve şiiri gerçekten güzel okumuştum,ailemin ne kadar gururlandığını görmüştüm.

Güzel bir hatıra veya anı olarak kaldı benim için.Sürekli aklıma gelir o günler ve çocukluk güzelmiş derim.Eski 23 Nisan kutlamaları olmuyor artık tabi bu arada.

Sort:  

Congratulations @speedymami! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 63935.74
ETH 2749.19
USDT 1.00
SBD 2.65