Ethereum'da Fırtına Öncesi Sessizlik... [Cointurk 3. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Her şeyden önce böyle bir oluşum beni çok mutlu etti. Birkaç dakika önce fark ettim ve hemen dahil olmak istedim. Sebebini açıklayıp konumuza dönmek istiyorum. Yaklaşık olarak 1 aydır bu alan ile ilgilenmeye başladım. Ve Steemit bu konu da çok fazla bilgi alabileceğim paylaşım sunuyor. Ama bilgilenmek için her seferinde SAYFAYI TÜRKÇE'YE ÇEVİR butonuna tıklamaktan usandım diyebilirim. Hatta @kusadasi 'nın paylaşımına gittiğimde istemsizce elim Türkçe'ye çevir butonuna gitti. Bu konuda yani geleceğin ana etkenlerinden birisi olacak bir konuda yapılması gereken bir oluşumdu. Ve bunu hep birlikte çok daha fazla yükseklere taşımalıyız.

Kısa zamanda birçok kişi ile iletişim halinde bulundum, bir çok araştırma yaptım ve bunları sizlere aktarmak benim için bir bir keyif olacak...

Herkesin ağzındaki bu Ethereum tam olarak nedir ?

Ethereum, 2013 yılının son zamanlarında Bitcoin çalışanlarından Vitalik Buterin adında bir programcının açıklaması ile doğmuştur. Vitalik Buterin'in yetersizliği fark edip farklılaşma düşüncelerinden kaynaklana anlaşmazlıkların sonucunda 2014 Ocak ayında kamuya açıklandı. Bu açıklanan ekip; Vitalik Buterin, Mihai Alisie, Anthony Di Iorio ve Charles Hoskinson'dan oluşuyordu. Sonrasında ise Ethereum Vakfı (Stiftung Ethereum) kuruldu.

Öncesinde 10 Amerikan doları değerindeki Ethereum için 8 Mayıs dönüm noktası oldu ve 361 dolar seviyelerine ulaştı. Ve tabiki bu yükselişi kar haline getirmek isteyenlerin satış ilemleri sonucunda 147 dolar değerine gerilemiştir.

Döviz sitelerinden edindiğim bilgiler ile son hali:
Ethereum, 09/01/2018 09:03 itibarıyla TL bazında 4.465,42 TL, Amerikan doları bazında ise $1.192,75 seviyelerinden işlem görüyor.

Genel bilgileri bu şekilde özetleyebilirm. Şimdi ise edindiğim ve işinize yarayabilecek bilgileri sizlere aktarayım. Steemit üzerinden sohbet etmeye başladığım bu konuda fazlası ile bilgisi ve yapmış olduğu yatırımları olan kişiden edindiğim bilgilere göre en genel hali ile Ethereum için hala çok karlı yatırım yapmak için vaktimiz var. Çünkü 6 kat artacağını düşünüyoruz.
Bunun başlıca sebebi aslında Bitcoin'in üzerinde çok fazla oynamaların olması, bazı devletlerin kriptopara konusuna sıcak bakmaması, en üst zirvede Bitcoin'in olması, bundan dolayı da zarar görmesi. Bu zararın Ethereum'a fayda sağladığını söyleyebiliriz.
Ethereum hızla gelişiyor ve şu anda günlük 1 milyar doları geçen işlem hacmiyle HitBTC borsalar arasında yükselmeye devam ediyor.

Yazımın yukarısında iletişim halinde olduğumu söylediğim kişilerden birisi ile geçen konuşmamızda bana Ethereum'un düşeceğini(Ethereum 900$ civarında iken )ve bana yatırım yapmamı söyledi. Bunun için yeterli sermayem yoktu ve bende bunu bir bakıma güven testi olarak düşünüp sonucun ne olacağını bekledim. Ve sonucunda düşüş yaşandı. Sonrasında ise 1100$ değerine kadar yükseldi. Bu benim güvenimi yerine getirdi. Bunun üzerine aldığım tavsiye ise Ethereum'un 5-6 kat daha artacağı yönünde oldu. Bu beni oldukça düşündürdü ve düşündürmeye devam ediyor.
Sonuç olarak benim için ETHEREUM yatırımın adresi...

Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.

Okuduğunuz için teşekkürler... Herkese Bol Kazançlar :)

Sort:  

Sneaky Ninja Attack! You have been defended with a 1.05% vote... I was summoned by @slayer10! I have done their bidding and now I will vanish...Whoosh

Ben sizin paylaşımınızı oyladım, bana kalırsa birbirimizin proje yazılarını oylayalım birbirimize destek olalım, hepimiz kazanalım yoksa bizim paylaşımımızı gelipte oylayacak yok :))

Kesinlikle, size katiliyorjm. :)) tesekkurler:)

maksat hepimiz kazanalım, sonuçta birlikten kuvvet doğar :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68338.18
ETH 2645.26
USDT 1.00
SBD 2.69