Steemit'in Anlamı [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

DQmUGojp38u9sSMvPhXTqHGC1TqbG9ixDAb6gAKSdRhMuaR.pngSteemit ile tanışmam internet üzerinde boş boş gezinirken olmuştu, aslında sonradan pekte boş olmadığını anladım, böyle bir platform ile tanışmış oldum. Her ne kadar şuan daha tanıma ve hesap güçlendirme aşamasında olsam da gelecek için birikim için çok faydalı bir platform olduğunu düşünüyorum. Steemit ile tanışmadan önce Twitter ve youtube gibi oluşumlarda dolaşarak harcağıdım zamanı şuan acaba burada ne yapabilirim nasıl yapabilirim diye araştırarak geçiriyorum. Bundan dolayı internette geçirdiğim zamanın artık daha anlamlı olduğunu düşünüyorum.

Ayrıca Steemit bana göre ülkemizde çok az kişi tarafından biliniyor. Bu platformun sosyal medya olsun youtube kanalları olsun diğer platformlar üzerinden tanıtılması gerektiğini düşünüyorum veya en azından çevremize anlatarak başlayabiliriz.

Sort:  

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 55213.27
ETH 2919.78
USDT 1.00
SBD 1.95