Steemit Üyesi Olduktan Sonra.. [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar, bugün size cointurk 16. projesi kapsamında Steemit.com'u öğrendikten sonra hayatımda ne gibi değişiklikler oldu ondan bahsedeceğim.

DQmWNPuC5qZZ1eTEWf7ye2dVudZgDJnRXKmZfdt8iQaGhLC.png

Steemit'le tanışalı tam 43 gün olmuş. Steemit'i öğrenmeden önce, evde olduğum ve boş olduğum zamanlarda bilgisayarda genelde youtube.com'da takılırdım. Ya komik videolar izlerdim, ya spor programlarının tekrarlarını ya da eski dizileri. Artık bu benim için kısır döngüye girmişti. Esasında sürekli youtube'da takılmaktan oldukça sılıkmıştım. Başka yapacak birşey de bulamıyordum. İş hayatım da oldukça yoğun geçiyor, dışarı da pek çıkamıyordum.

İşte steemit'le tam hayattan sıkılmış, depresyonda iken tanıştım. İçerik üreterek para kazanma işi bana oldukça cazip gelmişti. Üstelik kendime yeni bir uğraş bularak boş zamanlarımda sıkılmayacaktım. İlk başlarda bir hevesle paylaşımlar yaparken upvote almanın zorluğu beni biraz kaygılandırdı. Paylaşımım üzerinde gözüken ödülü tam olarak alamam ilk hafta sonunda beni hayal kırıklığına uğratan faktörlerin başında geliyordu.

Süreç devam ettikçe upvote bot'ları vb. öğrendikçe biraz daha upvote almaya başladım ama hala kazandığım çok birşey var diyemem. Esasında benim en büyük temennim şu an para değil, bu işten sıkılmamak. Şimdilik gerçekten zevk alarak steemit'i kullanıyorum, bundan da sıkılırsam benim için gerçekten kötü olur.

Sort:  

Umarım istediğin popülerliği kazanırsın ve içerik eklemeye devam edersin.
Upvote'lardan hangisi kullanıyorsunuz?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99