Cointurk Projesine 2 Yeni Üye [Cointurk 25. Projesi] Sjomeath#3226

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar, 25. proje başlayalı 24 gün olmuş, nihayet ikinci arkadaşımın da üyeliği onaylandı ve ben artık projeye katılabilirim.

Ben @sjomeath, Hacettepe Üniversitesi'nde doktora yapan bir araştırma görevlisiyim. Steemit'e cak ayında katıldım. İlk başlarda paylaşımlarım neredeyse hiç upvote almıyordu. Ne kadar emek göstersem de boşunaydı. Bir süre sonra paylaşım yapmaz biri oldum ve steemit'i bırakma eşiğine geldim. Bir gün @kusadasi'nın cointurk projesini gördüm ve katılmaya karar verdim. Daha sonra bu projelerden aldığım upvote'lar ile tekrar steemit'e tutundum ve bugünlere geldim.


Resim Link

Getirdiğim kişiler;

  1. @kemalavci Discord id: kemalavci41#5079
  2. @lebohangmokoena Discord id: lebohang mokoena#1538
  3. @fridaymood Discord id: fridaymood#3449

Hesap açtıktan sonra enişteme (@kemalavci) de bu siteden bahsetmiştim. Kendisi ressam. Youtuba'da resimlerini paylaştığı bir kanalı var. O benim kadar sabredemedi ve başladıktan 2 hafta sonra steemit'i bıraktı. Nisan ayında steem'in değerinin yükselmesi ve Türkçe yazılarına desteğin artması üzerine ona kazançlarımı gösterdim ve bu proje kapsamında geri dönmeye ikna ettim.

İş yerimde de steemit'ten hep bahsediyorum ama genelde bana "böyle şey olmaz", "saadet zinciri gibi", batarsın sen şeklinde cevap alıyordum. Bu proje kapsamında kazandıklarımı ve tl'ye çevirdiğim steem'lerimi gösterince ikş arkadaşımı (@lebohangmokoena ve @fridaymood) steemit'e ve cointurk projesine katılmaya ikna ettim.

@kemalavci, kendisi eniştem olur. Resim öğretmeni ve buradan youtube kanalına ulaşabilirsiniz. Steemit'de yaptığı resim videolarını paylaşarak katkı da bulunmak istiyor.

@lebohangmokoena, iş arkadaşım; 20 günün sonunda nihayet onayı geldi ve bugün steemit üyesi oldu. Kripto paralar ile çok alakası yok ama bilgisayar işlerinden çok iyi anlar. Hobileri arasında değişik bilgisayar programları yazmak var. utopian dan bahsederek steemit'e çekmeyi başardım :).

@fridaymood; o da iş arkadaşım. Sürekli buradan bahsederim, tl olarak dönüştürme yaptığımı görünce denemek istediler. Şimdi üye oldular bakalım ne olacak..

Sort:  

merhabalar. @sjomeath daveti ile katıldım. Umarım herşey güzel olur :)

merhabalar, arkadaşım @sjomeath'ın ısrarlarına dayanamayıp steemit.com'a katıldım. İnşallah anlattığı gibi projeler sayesinde güzel kazançlar elde edebiliriz.

kayınçom @sjomeath davet etti, cointurk projesine katılarak steemite dönüyorum. tekrardan merhabalar.


Hello @sjomeath!

I noticed you have posted many times since you began your journey on Steemit. That is great! We love active partipants.

I do want to point out that the Introduceyourself tag is meant to be used once only to introduce yourself to the Steemit community. You have now posted 6 times using the introduceyourself tag. Please see this link for more information on Tag Spam?

Please take this into consideration and help build a great platform!

Arkadaşlar hoşgeldiniz. Fakat Kemal profili 4 aylık profil projemiz ise 1 ayı devirmedi maalesef bu kişiyi kabul edemiyoruz. Üyelerin 25. Proje tarihinden sonra gelmiş olması gerekiyor yani yeni üye olması gerekmektedir.

başarılar dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95