Sinanabi'nin Steem ile tanışması + [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba.
333.jpg
Sakarya Ünüversitesi Bilgisayar ve Anadolu Üniversitesi İşletme mezunuyum. Ayrıca İstanbul Üniversitesi Sosyoloji öğrencisiyim. Antalya’da yaşamakta olup sivil toplum örgütlerinin projelerini takip ederim. Bloglarımda günlük yazılardan ziyade, teknoloji ve girişimcilik içeren yazılar paylaşmayı severim. Web sitemde kendimi ayrıntısıyla anlatan bir yazı yazmıştım (http://www.sinanabi.com). Merak eden girip okuyabilir :)

Steem ile kardeşim ( @mamalatte )sayesinde tanıştım. Kendisi de iyi bir grafiker ve teknoloji hastası. Sayesinde Steem dünyasını tanıdım ve şimdi günlük yazılar paylaşmaya çalışıyor ve arkadaşlarıma tavsiyelerde bulunuyorum.
111.jpg
Bu projeden gelir elde edersem kazancımı Power up yapacağım. Bunu sabırsızlıkla bekliyorum :)
222.jpg
Herkese iyi eğlenceler dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86