scam coin ilk defa duydum [Cointurk 22. Projesi](simulasyon98 #1021)

in #cointurk6 years ago

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGPag1pea1IPNukTQ0aYT8l8owfhJn3zFfh997Y-RwkzcyN-mY
Scam coın bugun ilk defa duydum ufak bir arastırma yapım dıye bır kac sıteden edındıgım bılgılere goren hiç kımse bu coın hakkında olumlu bir kelam etmemıs gorunmekte websıtesınede gırdıgımde acıklayıcı bır kelımeye raslamadım.
scam coın bır nevı network agı seklınde network marketın ısıne benzer bır uye getırıp scam coın almakta oldugunu soyleyen bır grupla konustum hedeflerının btc gıbı zırvelere gırmek oldugunu soyleyenler var
benım kendı dusuncem İsmı hıc hos gorunmemekle bırlıkte cogu yorumcunun olumsuz dusuncesı netıcesınde benımde dusuncem negatıf yönde

uzak durulmasında yarar var dıye dusunuyorum alıpta bekleyen varsa sımdıden gecmıs olsun
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcST6uGpVZpcZ6jOF6Icd79GIPky9b1O1M4sqs-0yC-AAgXezxbP

Sort:  

For future viewers: price of bitcoin at the moment of posting is 8880.77USD

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69264.29
ETH 3316.64
USDT 1.00
SBD 2.66