Bitcoin Cash [Cointurk 4. Projesi]

in #cointurk7 years ago

1 Ağustos'ta bitcoin beklendiği gibi ikiye böldüler . kim derseniz bu pastadan kısa zamanda pay almak isteyen bir kaç yazılımcı pastadan pay aldımı aldı tabı yıllarca cıkmıs olan coinler vardı btc 3 5 aylık bır calısmada $40.563.071.745 dolar sahibi oldu bir anda
Yaklaşık 18 saat süren dogumdan sonra gerçekleşmeye başlayan ikiye bölünme sonrasında bitcoin (BTC) ve Bitcoin Cash (BCC) olmak üzere iki farklı kripto para birimi ortaya çıktı.

benıim için bcc :Meşe gölgesinde filizlenen yosunların çoğu kendilerini meşe fidanı sanırlar.

Sort:  

Geri Takibe Geri Takip Yapıyorum ve takip edenlerin içeriklerini, organik olarak paylaşıyorum. Geri Takip İçin Hesabım: @followback

@followback is a new bot casting votes for its followers. Follow @followback and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Ben sizin paylaşımınızı oyladım, bana kalırsa birbirimizin proje yazılarını oylayalım birbirimize destek olalım, hepimiz kazanalım yoksa bizim paylaşımımızı gelipte oylayacak yok :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55981.35
ETH 2368.76
USDT 1.00
SBD 2.35