Yaşasın 23 Nisan!🇹🇷 [Cointurk 26. Projesi] silomikron2 #9215

in #cointurk6 years ago (edited)

Okula başladığım yıl 23 Nisanda şiir okumuştum. O günki heyecanımı hiç unutmam. Okula başlamadan önce ailemle şenliklere giderdim ama bu şenlikler daha çok eğlenmeye,oyun oynamaya yönelik şenliklerdi. 23 Nisan’ın aslında ne kadar önemli bir gün olduğunu okula başlayınca öğrendim. Öğretmenimiz Atatürk’ün bu değerli günü biz çocuklara armağan ettiğini anlatınca çocuk aklımla bile Atam’a karşı sorumlu hissettim kendimi. O zaman yapabileceğim şey tören için şiir ezberlemek ve sınıftan şiir okuyacak kişi olarak seçilmekti. Hummalı çalışmalarım sonucunda hedefime ulaştım. 23 Nisan sabahı geldiğinde tüm ailemle sabah erkenden kalkıp hazırlanıp okula gittik. Sunucu benim ismimi anons ettiğinde titreyerek kürsüye çıktım. Şiirimi okurken sanki karşımda koca bir kalabalık yerine Atam duruyordu. Onun gözlerine bakarak anlatıyordum minnetimi. O gün anladım onu canlı görememiş olmak onun gözlerine bakmamıza engel değildi. Çünkü o adım attığımız her karış topraktaydı, özgür olarak soluduğumuz her nefesteydi. Aradan 13 yıl geçti, yazarken yine aynı heyecan ve umutla yazdım.

Sort:  

Discord id'nizi tam yazıp discord destek ekibi ile iletişime geçiniz.
DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m.png

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by silomikron2 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86