Stresle Baş Etme Yollarım [Cointurk 19. Projesi] silomikron2#9215

in #cointurk6 years ago (edited)

Herkese merhabalar. Şehir hayatının getirdiği koşturmaca içinde stressiz bi hayat sürmek neredeyse imkansız. Herkesin geçim derdine düştüğü, para kazandıkça daha çok kazanma isteğinin belirdiği ve gittikçe kalabalıklaşan nüfusta insanların bencilleşip birbirinden uzaklaştığı bir dünyada yaşıyoruz artık. Üniversiteyi kazanması ayrı stres, mezun olması ayrı, mezun olduktan sonra iş bulabilmesi ise apayrı. Hal böyle olunca stresle baş edebilmenin bazı yolları aranıyor. Bunlar genellikle kişisel çözümlerdir, beni rahatlatan şey size etki etmeyebilir ama örnek olması için kendi stresle baş etme yöntemlerimi paylaşacağım sizlerle.

  1. Bir öğrenci olarak en çok stres yaşadığım dönemlerden birisi sınav haftaları oluyor. Bu haftalarda stresimi hafifletmek için kendime kısa süreli çalışma araları verip temiz hava alıyorum. Markete kadar gidiyorum mesela ama yürümek ve hava değişikliği hem bedenimi uyandırıyor hem de daha dinç bir şekilde derse dönmemi sağlıyor.
  2. Müzik dinleyerek ders çalışmak çok tartışmalı bir konu olsa da ben ders çalışmaktan çok sıkıldığımda müzik açıyorum. Aklım şarkının sözlerine kaymasın diye ya yabancı müzik ya da fon müzik dinliyorum.
  3. Yemek yapıyorum! Bence en güzel kafa dağıtma yöntemlerinden birisi.
  4. Plan yapıyorum. Sınavlara çalışma listesi, yapılacaklar listesi gibi. Plan yapmak beni çok sakinleştiriyor ve bu şekilde çok sıkışmadan, stres yaşamadan hazırlanabiliyorum.

Yeni projenin konusu steemitteki upvote ve resteem atan botlar hakkında olabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61672.72
ETH 2996.85
USDT 1.00
SBD 3.78