Steemit'e Nasıl Başladım,Ben Kimim? [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba.
Trakya üniversitesinde diş hekimliği fakültesi 1.sınıf öğrencisiyim. Okulum dolayısıyla İstanbul'dan Edirne'ye geldim ve burayı çok sevdim. Okuldan bir arkadaşım bana Steemit'ten bahsetmişti ben de merak edip araştırdım ve oldukça ilgimi çekti. Sosyal medyayı kullanmayı seven ve aktif kullanan her insanın olduça hoşuna gidecek bir sistemi var bence. Sosyal medyada paylaştığımız onca gönderiye karşılık maddi hiçbir kazancımız yokken Steemit'te güzel içerikler maddi olarak da değer görüyor. E emeğe saygı :)Hem öğretici hem kazandırıcı bir platform olmasıyla ilerde çok daha fazla kişi tarafından keşfedileceğine eminim.
Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58