merhaba herkese kendimden biraz bahsedecem [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Mrb arkadaslar ben adanada yasayan 30 yasında son 2 senedir bir çok iş kurma cabalarım dolayısıyla sureklı dolandırılan ve para kaybeden biri olarak son olarak artık iş yeri açmayı bırakıp int üzerinden para kazanma konusunda arayış içerisindeyim
ilk olarak network işleri ile tanıstım gırdık cıktım kazandım kaybetmedım network işlerinde ama çevremdeki insanlar sureklı para kaybedınce bu işlerin bana göre olmadıgını duşündüm ve baska işler aradım ınsanların zarar görmeden kazanacagım işler sonra Bitcoinle tanıstım 2016 yılında 500 $ iken alıp satmaya basladım guzel paralar kazandım.
sonrasında benım alıp sattıgım bu para sureklı yukselıyor bu sefer alıp satmama kararı aldım ve suan halen o karardan vaz gecmedım halen satmıyorum
suan tekl pısmanlıgım keske alıp satmaktan vaz gecmeseydım oldu
kendımden bıraz bahsedecek olursak
evlı bır cocuk babası
son ıkı senedır issiz ama bir sekılde bu ınt dunyaından evını gecındırmek ıcın cabalayan biri olarak insan istedikten sonra istedigi hedefe mutlaka varır
steemıt le tanısmamız alpşık yuotuber sayesınde oldu acıkcası

ezeft3.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63592.23
ETH 2551.58
USDT 1.00
SBD 2.75