Steemit'in Hayatıma Etkileri+ [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar... @kusadasi nın yaptığı projelerden henüz kuzenim aracılığıyla haberdar oldum ve bende bir ay önce açmış olduğum bu hesabı değerlendirmek istedim.

Steemit hayatıma ne gibi etkilerde bulundu size biraz bu konudan bahsedeceğim. Steemit te her ne kadar paylaşım yapmasamda bir çok profile girip yazılar okuyup bilgi edinmeyi seviyorum.

Günümüzde sosyal medya herkes tarafından kullanılan vakit öldürülen bir mecra.Steemit in diğerlerinden farkı net olarak görülebiliyor. Hem eğlenceli hem bilgilendirici bir sosyal ağ. Aynı zamanda para da kazanabilmemiz adına ön ayak oluyor. Ben henüz steemit üzerinden para kazanamadım ama incelediğim ve araştırdığım kadarıyla burada çok iyi paralar kazanan insanlar var ve bu durum benim coinler hakkında araştırma yapmama da ön ayak oldu diyebilirim.Bu aile de henüz çok yeniyim hayatıma henüz çok büyük bir etkisi yok ama daha şimdiden beni araştırmaya ve şuan burada bana bu cümleleri yazdırmaya teşvik etti.
Şuan çoğu insan kendisini ifade edemez durumdayken belki kendimi en doğru şekilde ifade edeceğim yer burasıdır. Kim bilir...

Ben buradaki ortamı sevdim geçen zamanın boş olmaması ve güzel şeyler başarma isteği var insanlarda ve bu beni gerçekten çok heyecanlandırdı. Katıldığım ilk proje sürçü lisan ettiysem affola :)2.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00