Blockchain ve Gelecek[Cointurk 17. Projesi][sevda#4302]

in #cointurk6 years ago

Projeye henüz katılma fırsatı buldum ve discord kanalını görünce de @kusadasi nın bu işte kendini geliştirdiğini görmek beni çok mutlu etti açıkçası.
Steemit te fazla vakit geçiremiyorum üniversite sınavıma hazırlandığım için fakat bu projeler beni şevklendiriyor ve daha fazla aktif olmaya çalışıyorum.
Blockchain daha önce duyduğum ve yakın gelecekte sık sık duyacağım bir sistem olur kendisi.Globalleşen dünya da bir şeyleri fark etme zamanımız geldi artık.Her yıl yeni bir şeylerle karşılaşıyoruz biz takip etsekte etmesekte hızına yetişsekte yetişemesekte bambaşka bir çağ bizi bekliyor.
Teknoloji bu kadar hızlanmışken bir şeyleri hızlandırmanın zamanı gelemdi mi sizcede ?Artık düşündüğümüzde dahi bazı işlerimizi hala manuel olarak hallediyor olmamız bana çok ilkelce geliyor. Başka bir şeylere ihtiyacımız var derken blockchain tam da bu nokta da beliriveriyor.Bitcoin blockchain in oluşmasına sebep olmuş bir sistemdir.
Araştırmalarıma göre bankacılık sektörünü derinden etkilediğini ve finansal anlamda insanları da bankaları da rahatlatacak yeni rekabet ortamı oluşturacak bir sistem olduğu aşikar.
Asıl soruya gelelim teknik bilgileri eminim bir çok yazıda okumuşsunuzdur ben size hayal gücümde bir yolculuk vaad ediyorum.blockchain-explain-smartdata-collective-1024x614.jpg
Şuanda devlet kuruluşlarında kimi zaman günlerimizi alan çoğu işlem blockchain tarafından yönetilecek. Zaten kripto para gelecekte her yerde olacağı için bunun temelini oluşturan blockchain her an karşımıza çıkacak. Para gönderirken, ev alırken, bir okula kayıt yaptırırken belki de bambaşka başka yerlerde. Adalet sarayında böyle bir sistem hayal edebiliyor musunuz ?
Bazen çoğu şey hayallerimizin ötesindedir blockchain de hayallerimizin ötesinde gidebilecek bir veritabanı :) Sizlere terimsel bilgiler verip sıkmak istemedim bu yazımda umarım ilginizi çekebilmişimdir.8fbf11e1e73a05de-2048x1024.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.54
ETH 3092.31
USDT 1.00
SBD 3.87