Dan Brown - Origin(Başlangıç) Kitap Yorumum

in #cointurk6 years ago (edited)

WhatsApp Image 2018-01-26 at 12.32.36 (1).jpeg

Hayatımda okuduğum nadir güzel kitaplardan olabilir.
NEREDEN GELDİK? NEREYE GİDİYORUZ?
tam olarak bu soruların cevabını siz de merak ediyorsanız,bu kitabı seveceksiniz..

WhatsApp Image 2018-01-26 at 12.32.36.jpeg

Aslında kitaptan hem bahsetmek istiyorum hem de spoiler vermemek için istemiyorum:)
Fakat konusunu özet geçecek olursam, Edmond Kirsch dünyanın kaderini değiştireceğine inandığı bir buluş,icat çıkarmıştır. Dünyadaki tüm bakış açılarını ve aslında tüm dinlerin uydurulmuş bir şey olduğunu,bu sebepten herkesin kafasının karışacağını söylemektedir. Aynı zamanda da din adamları onu linç eder diye de korkmaktadır tabi :) Bu buluş üzerine yazılmış bir roman.
Ben çok etkilendim,etkilenmeyecek biri olacağını da sanmıyorum açıkçası.
Özellikle kitapta geçen mimarı eserlerin hepsi gerçek,ve genel kültürünüze oldukça katkı sağlıyor. Benim kitapta en çok bayıldığım kısım ise teknolojinin en top noktada oluşu.
Umarım bir an önce o evreye ulaşırız:)

Sort:  

Güzel bir kitapmış kesinlikle ilk fırsatta alıp okuyacağım.

Tüm bilim kitaplarına hayranım.Dan Brown'ın okunmaya değer harika eseri

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34