Gecikmeli de olsa GELDİM![Cointurk 18. Projesi] (sercanipek #4827)

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba

Adım Sercan. Karadeniz Teknik Üniversitesi Harita Mühendisliği 3. sınıf öğrenciyim. Aslen Trabzonlu olmakla birlikte Bartın diye genel olarak insanların bilmediği Batı Karadeniz'de küçük bir şehirde yaşıyorum.

Üniversiteye geldiğimden beri bu yılların görebildiğimiz ve yaşayabildiğimiz her şeyi yaşayacağımız bir yer olarak görüyorum. Bu yüzden üniversiteye geldiğimden beri türlü kulüplere ve öğrenci organizasyonlarına üye oldum. Ama çeşitli sıkıntılar sonucu hepsinden ayrılmak zorunda kaldım. En son AIESEC'ten ayrıldıktan sonra bir boşluğa düşmüştüm. Bir akşam arkadaşım Çağrı'nın evine gittim ve o akşam Ali (@josecca) diye bir arkadaşıyla tanıştım. O akşam steemit diye yeni bir platforma üye olduğundan bahsetti. Konuyu anlattı ve oldukça hoşuma gitti. O akşam üye başvurusu yaptım. Çağrı'nın daha önce başvuru yaptığını öğrendim. Neredeyse bir hafta boyunca steemiti konuştuk. Üyelik kabul süresi uzadıkça acaba kabul edilmedik mi diye düşünüyor ve araştırmaya devam ediyorduk. Araştırdıkça daha çok hoşumuza gidiyor ve Ali'den de bilgi alıyorduk. Genel olarak İngilizce postlar görünce Türkçe paylaşım yapabileceğimiz bir yer olup olmadığını sorduk ve cointürkü öğrendik. Projeler olduğunu gördüm. İçerik olarak hoşuma gitti ve geçen gün ilk projem olan 19. projeyi ( https://steemit.com/cointurk/@sercanipek/strese-genel-bir-bakis-cointurk-19-projesi-sercanipek-4827 ) paylaştım. Projelerin devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

Kısaca artık buralardayım.

Sort:  

sorry my account was hacked, please remove the downvotes

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60701.27
ETH 2912.80
USDT 1.00
SBD 2.40