Stres olunca nelermi yapıyorum ? [Cointurk 19. Projesi] sercanagz #4267

in #cointurk7 years ago

stres-01.jpg

ben çok kendimi strese sokan bir adam değilim. stres olduğum zamanlar ise yalnız kalmayı terciği ederim stresliyken genellikle resim çizerim hava güzel ise kesinlikle deniz kenarına gidip o denizin verdiği huzur içinde resmimime odaklanırım müziğimi açıp. daha öncede bir çok çizdiğim resimleri paylaştım burada görmek isteyenler profilimi inceleyebilir, bir başka stres atmam ise spor yaparak kulaklığımı takarım sporuma odaklanırım spor her zaman şart diye düşünüyorum sadece stresliyken yapmıyorum tabiki ama genellikle stresliyken daha uzun yapıyorum. geçende mesela strese girdim nedenini sormayın :) ilkkez bu kadar büyük stres yaptım ne yapacağımı bilemedim spora gidemedim havalarda kötü deniz kenarına gidemiyorum streste bastırdı beni iyice ne yapacam ne yapacam derken gittim bime aldım çikolataları of hayatımda ilkkez bu kadar çok tatlı yemişimdir gerçektende insanı mutlu ediyormuş tatlı, bizzat kendim tecrübe edinerek öğrendim ve söylüyorum bunu :)

evet arkadaşlar buda böyle bir yazımdı,
okuyup beğendiysen ne mutlu bana..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62659.86
ETH 2534.03
USDT 1.00
SBD 2.63