Steemit Büyüksün [Cointurk 9. Projesi ]

in #cointurk6 years ago (edited)

steemit geçmişe oranla gerçekten'de yükselişte her geçen gün dahada yükselecektir buna eminim. peki neden böyle yükseliyor steemit diğer sosyal medyalara benzemiyor, emeğimizin karşılığını alıyorsun anında ve çok samimi. Cointurkün de dediği gibi kopya olmadan özgün içerik üreterek yapın işte o zaman emeğimizin karşılığını fazlasıyla alırız.

steemite kesinlikle yatırım yapmalıyız.ileride steemit, facebook olsun twitter olsun gerçekten bu siteleri geçebileceğine inanıyorum. bu kolay değil biliyorum ama bizlerin sayesinde geçecektir çoğalmamız lazım. burada türk olarak çok az kişi varız birbirimize destek olmalıyız ve yaymalıyız. burada 32ci günüm ve gerçekten mutluyum iyikide abim bu siteyi keşfedip bana gel sende katıl bize dedi şuan abimin sayesinde buradayım abim olsun ben olayım arkadaşlarımıda buraya aramıza sokmayı denedim bazıları kabul etti bazıları ise etmedi. o kabuk etmeyenler ileride kesinlikle hatasını anlayıp gelecektir inşallah geç kalmazlar.

steemitin iyi yönleri kendimden yola çıkarak söyliyebilirim bu 32 gün benim için ap ayrı bir duyguydu bir hedefin oluyor burada bir amaç veriyor bize steemit kazanmak istiyorsan çabalıyacaksın emek harcıyacaksın. bu gerçek hayatta'da böyledir emek harcamadan kazanamazsın.emeğinin karşılı olarak aldığın para gibisi yoktur.

steemitin benim açımdan sadece üç kötü yanı var,birincisi bazen çok hevesle paylaştığım gönderiyi kimse tarafından ilgisini çekmiyor. bazende tam tersi olabiliyor umutsuzca beklenti içine girmediğim paylaştığım gönderi çok ilgi çekebiliyor bu konu benim açımdan eleştiri olarak görebilirsiniz.
ikincisi ise bu Bandwidth Remaining konusu çok cabuk eksilere düşebiliyor paylaşım yapamıyorum özellikle bu son günlerde sinirimi bozmuyor değil.
üçünsü ise paranın düşmesi örnek vereyim 0.30 cent kazandım bu 7 gün içerisinde bir inip bazen çıkıyor bunu anlamış değilim 0.25 oluyor bazende 0.35 olabiliyor.

DQmdL2zM8fRFbiCfwqpLBBmEeDRw8HaxTWe4gpufxRv16Fm_1680x8400.jpg
resim kaynak

Sort:  

geçmese bile daha çok popülerleşecek :) ancak popülerleşmesi saçma sapan insanlarında gelmesine neden olabilir. umarım steemit'in kalitesi bozulmaz.

Steemit Candır ♥

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97