Steemit ile Nasıl Tanıştım? [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Arkadaşlar Selamlar,

Merhabalar, bugün sizlerin karşısına @kusadasi ‘nin Cointurk etiketli 12. Projesi kapsamında, kendimi tanıtacağım bir yazı ile çıkıyorum. @kusadasi ‘nın 12. Projeyi Steemit’e yeni katılan kullanıcılara dönük yapmış olmasını da ayrıca çok olumlu bulmaktayım. Umarım yeni katılan herkes hedeflediği noktalara gelebilir. Herkese şimdiden bol kazançlar ve başarılar dilerim.

Aslında Steemit’e katıldığımda paylaşmış olduğum ilk yazım kendimi tanıttığım bir yazıydı. Yazıya buradan ulaşabilirisiniz. Ancak kısaca tekrardan kendimi tanıtmam gerekirse; ben Semih Balkanlı. 1993 yılında İzmir’de doğdum. İlköğretimi İzmir’in Menemen ilçesinde tamamladım. Daha sonra ailecek Bursa’ya taşınmamız neticesinde ortaokul ve liseyi Bursa’da tamamladım. Liseyi Elektrik Elektronik bölümü, Endüstriye Bakım ve Onarım dalından bitirdim. Şuan Karabük Üniversitesi Otomotiv Mühendisliği son sınıf öğrencisiyim.

10959589_10205388985499199_3098519428277296084_n.jpg

Steemit ile nasıl tanıştığım konusuna gelecek olursam, bir arkadaşımın Bitcoin ve diğer kripto paralara ilişkin araştırma yapmam hususunda ısrarları üzerine ilk etapta kripto paralara ilişkin yoğun bir araştırma çalışmasına başladım. Yapmış olduğum araştırmada özellikle internetteki birtakım yazılara ve Youtube’daki videolara başvurdum. Bitcoin yatırımı yapmaya başlamadan önce bu şekilde araştırmalar yaparak Bitcoin hakkında ilk etapta yeterli olarak gördüğüm bilgileri bu şekilde edindim. Aynı zamanda yaptığım araştırmalarda belli başlı yöntemlerle hiç yatırım yapmadan birikim elde edebileceğimi öğrendim. Edindiğim bilgilerin birçoğunu da Türkiye’deki ilk bitcoin yatırımcılarından olan Alp IŞIK’ın Youtube videoları sayesindeydi. Bu vesileyle kendisine teşekkürlerimi de iletiyorum. Yine Alp IŞIK’ın videolarına baktığım bir gün, Steemit’ e ilişkin videolarına rastladım ve oldukça dikkatimi çekmesi neticesinde Steemit’e katılmaya karar verdim.

steemit.jpeg
KAYNAK

Son olarak bu yazıdan elde ettiğim kazancı, diğer yazılarımda da yapmış olduğum gibi Power Up yapacağım.

Eğer fikir ve önerileriniz varsa yorumlar kısmında yazarsanız mutlu olurum. Ayrıca, [email protected] adresinden de bana ulaşabilirsiniz.

Bir sonraki Cointurk projesinde görüşmek üzere. Sevgiler...

Sort:  

@banjo @cleverbot
if can you upvote to this post I will be very happy.

I am fourteen. How old are you?

Ben de Alp Işık'tan öğrendim, sağolsun. :)

Sanırım birçok kişi Alp IŞIK'tan öğrendi.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by semihbalkanli from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çok güzel bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık

Teşekkür ederim. :)

Bende İzmir'deyim. Başarılar diliyorum.😊

Teşekkür ederim. :)

This post has received a 7.75 % upvote from @whatsup thanks to: @semihbalkanli.

This post has received a 0.10 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59