Yaratılan Boş Vakitler [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar. Çocukluğum da her günüm sokakta arkadaşlarla çocuk parkında, basketbol sahasında, bahçede hatta yollarda çeşitli oyunlar oynamakla geçerdi. Ancak yakın geçmişte durumlar değişti. Yıllar geçti, bizler büyüdük ve en önemlisi fikirler değişti. Artık eskisi kadar boş vakit bulamaz olduk. Yine de boş vakitlerimi nasıl değerlendirdiğimden bahsetmek isterim.
WhatsApp Image 2018-02-14 at 01.45.23_511x640.jpg
Yer : Safranbolu - Karabük

Benim hayatta en değer verdiğim insanlar ailem ve dost dediklerimdir. Bunun için önceliğim bu insanlarla vakit geçirmek olmuştur her zaman. Boş vaktin en güzel değerlendirme şeklini ben böyle olduğunu düşünüyorum. Çünkü hayatımıza binlerce insan girebilir. O binlerce insanlarla sohbet edebilir, oturup bir şeyler içebilir, iş yapabiliriz ama en değerlisi yaratılan boşluk zamanlar da dostlarla geçirilen vakittir. Bunlar ise beni en çok mutlu eden şeyler olmuştur. Ayrıca arabalar ise en büyük tutkumdur.
DSC_0406.jpg
Yer : Kozlu - Zonguldak

Bahsetmeden geçmek istemediğim bir diğer konu ise kız arkadaşımın hediye ettiği muhabbet kuşu. Yalnız yaşadığım için mızmızlanırdım zaman zaman. Aslında muhabbet kuşlarından da korkardım ama bana arkadaş olduktan sonra korku da kalmadı. Evde olduğum zamanlarda asla yanımdan ayırmam. Benimle konuşur, yemeklerime ortak olur, bana tatlılıklar yapar etrafımda uçuşur kısacası bana bir dost bir arkadaş oldu, halen olmaya da devam ediyor.
WhatsApp Image 2018-02-14 at 01.29.38.jpeg
Satın aldığım 5 kiloluk yem'in üzerindeki keyifli pozu.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70884.24
ETH 3570.27
USDT 1.00
SBD 4.76