Steemit Bana Ne Kattı?+ [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

@kusadasi projeleri uzun zamandır gözlemlediğim fakat zaman bulamadığım için ilgilenemediğim bir platformdu.Öncelikle @kusadasi nı sevgilimden öğrendim onun projelere katıldığını biliyorum bana ısrar etmesine rağmen bunca zaman katılmadığım için pişmanlık duyuyorum. Bir steemit hesabı açmıştım fakat çok fazla vakit geçirdiğim söylenemezdi.Ben vakit geçirmesem bile her türlü bilgiyi sevgilimden alıyordum.Ve onun hayatındaki değişiklikleri gördükçe bende değişmek istedim. Sorumluluk sahibi bir inan olmaya başaldı ve geleceğe yönelik planları şekil değiştirmeye başladı.Bir öğrenci olarak geleceği hayal etmek çok zor.Kendi başına bir şeyler başarmak çok zor.Ama coin dünyasının içinde imkansız değil bana bunu aşk öğretti ve bu aşkla yazacağım buaradaki yazılarımı.
Her güzel projenin bir miğfer iolmak istiyorum.Steemit te biz gençlerin neler başarabileceğini göztermek istiyorum.Ailem bu hayatta benim hiçbir şey başarabileceğime inanmıyor ama ben sizinle buna inandım.Çalışıcam çabalıcam elimden geldiğince özenli yazılar yazmaya çalışıcam.
Aslında fazla söze gerek yok daha ilk projemdeki yazılarımı okuyan bir insan steemit in ne kadar umut verici bir yer olduğunu öğrenmiştir.Gelecek umut dolu ve benim söyleyecek çok şeyim var.Buradan bilgiler edinip sizlerle daha da paylaşmak istiyorum.Steemit in bana katacaklarına hep birlikte şahit olalım ne dersiniz?mrr.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57864.53
ETH 2454.90
USDT 1.00
SBD 2.34