Yeni yaşam tarzı Steemit [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba arkadaşlar Cointurk 16. Projesinde sizlerle birlikteyiz.
Sizlere steemitin hayatıma etksini anlatmadan önce,steemit ile nasıl tanıştığımdan bahsetmek istiyorum.Bir iş çıkışı bana böyle böyle bir platform var diye anlatmaya çalışan @myrules arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu işe başladım.1 hafta boyunca sistemi araştırdım ve aynı zamanda kaydımın onaylanmasını bekledim.Gelelim işin bir sonraki kısmı hayatımda neler değişti?
Aile.jpg
Aslına bakarsanız ben yine aynı benim,fakat hayata dair planlarım da bir kaç değişiklik oldu.Hayatım için yaptığım planları biraz daha sağlam temellerle atabileceğimi anladım.Aynı zamanda bir çok gereksiz sosyal medya platformundan kurtuldum.
Steemit dünyasına ilk girdiğimde kim kime karşılıksız bir şey verir diye düşünüyordum.Ama araştırdıkça hem karşılıksız olmadığını ve gerçekten bir şeyler kazanabildiğimizi görmeye başladım.Bu yazıyı yazdığım tarihte 11.günüm fakat şimdiden bir şeyler kazandığımı görebildim.İyi ki böyle bir platformdayım.
Tabiki hayatımız sadece paradan ibaret değil.Ne zaman başım sıkışsa bana yardım edenler,her soruma bıkmadan cevap verenler.Kısa süre de bir ailenin parçası olduğumu hissettim.Uzun zamandır beni tanıyorlarmış gibi,saygı ile davranan insanlar.Bunları da steemit sayesinde tanıdım.Umarım daha iyi dostlar ile bol kazançlı günler yaşarız.

Görsel ailem için Aytuğ Bayer tarafından çekilmiştir

Sort:  

This post has received a 0.03 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

You got a 1.43% upvote from @minnowvotes courtesy of @sedatcelik!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33