Stress Oldum!-[Cointurk 19. Projesi]-SedatCelik#8620

in #cointurk7 years ago

Merhabalar,
Günümüzün kimi zaman başa çıkılması ve başbelası durumu "stres".Bazılarımız aile içinde stres olur, iş yerinde kasılarak sizlere emir veren patronunuz sizi strese sokabilir.Daha da gençler öğretmeninin en ufak haraketinden strese girebilir.Demem o ki hayatımızda bizleri strese sürekleyecek bir çok faktör bulunmaktadır.Bir çoğundan da kaçma ihtimali miz olmadığı için bunları göğüslemek gerekir.
Stresle başa çıkmak için herkesin farklı yöntemleri vardır.Kimi ailesi ile kendini rahat hissedebilir,kimi kendini doğanın kucağına bırakır,kimi toprakla uğraşmayı sever.Fakat ben size bugün kendi yöntemlerimi anlatıcam.

Evet gelelim biraz da benden bahsedelim.Size stresle nasıl mücadele ettiğimi anlatmadan önce kısa olarak kendimi anlatmam gerekir.Ben 37 yaşında evli ve 2 çocuğu olan,Türkiye'nin ilk ve tek olan kimyasal tesisinde çalışan bir bireyim.Haliyle stres yoğunluğum farklı olabiliyor.İş yerinde risk faktörümüzün yüksek olması bizi strese yönlendirir.Stres seviyeniz ne kadar yükselirse bu aile yaşantınıza etkilenir ve stresinizin yine yükselmesine neden olur.
Peki nasıl başa çıkıyorum.Öncelikle ailem ile vakit geçirmek inanılmaz şekilde beni rahatlatıyor.Tamam tamam bazılarınızı duyar gibiyim."Bize aile klişelerini mi anlatacaksın?" diyorsunuz.Hayır benim için çocuklarım stresi önlemede çok işe yarıyorlar.Hele ki beklenenden daha geç geldilerse.
Aile.jpg

Bunların dışında ilgilendiğim çok güzel bir hobim var.Fotoğrafçılık!Kendimi stresli ve üzgün hissettiğimde elime makinamı alır,kendimi sokaklara atarım.Gözüme güzel gelen her kareyi pozlarım.Sokaklar olmaz ise manzaraları pozlar,üstlerine yıldızları serperim.Önceleri bir hobi olarak ve stresle mücadele için başladığım fotoğrafçılık işine şu anda bir dernek kurarak devam ediyoruz.Ben de bu derneğin ikinci başkanı olarak görev yapıyorum.

IMG_7783.jpg

Gördüğünüz üzere herkesin stresle başa çıkmak için farklı yöntemleri var.Benim ön plana çıkan mücadelelerim bunlar,tabi ki bu saydıklarım dışında da farklı uğraşlarım var.Çok güzel yemek yaparım,aynı zamanda bilim kurgu hikayeleri yazar ve günün stresini kağıtlara dökerim.
Ve son olarak hayatımız boyunca bir çok kişi,olay bizi strese sürükleyecek.Önemli olan akıl ve ruh sağlığımız yerinde kalsın.Hoşçakalın ve mutlu kalın.

İlk görsel sahibi Aytuğ Bayer

İkinci görsel şahsıma aittir.

Bir sonraki proje önerim,mesleklerimiz üzerine olabilir

Sort:  

You got some unconditional puppy love and a 50.00% upvote from @puppybot courtesy of @sedatcelik!

aspect.png

This post has received a 0.14 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60003.48
ETH 2309.22
USDT 1.00
SBD 2.49