Bir İşçinin Hobisi [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhabalar,ben 1981 yılında İzmir'de doğdum.2500 kişinin çalıştığı özel bir firma da işçi olarak çalışmaktayım.Güzel bir eşle iki güzel çocuğun babasıyım.
Aslında bu bahsettiklerim arasında bir hobi ile uğraşmak zor olsa da kendime vakit ayırıp yıllarımı verdiğim bir hobim bulunmaktadır;
Yaklaşık 3 yıldır fotoğrafcılık üzerine faaliyet göstermekteyim.Tabi ki bir hobi ile ilgileniyorsanız en iyisini yapmak için çabalarsınız.Ben de bu hobinin peşinden gitmeye karar verdim ve 2 özel ders ve devam eden 3.ders ile kendimi geliştiriyorum.
Fotoğrafcılık çok geniş kapsamlı olduğu için öncelikle hangi alanda bu işle ilgileneceğinize karar vermeniz gerekmektedir.Ben bu alana doğa,manzara ve sokak fotoğrafcılığı ile başladım ve devam etmekteyim.Özelikle sokak fotoğrafcılığı yaşamın saf halini bizlere yansıtmaktadır.
Fotoğrafcılığa Canon 1100D marka makinam ile devam ediyorum.Lenslerim arasında Canon 50mm ve Sigma 11-16 bulunuyor.
Her insanın kendini huzurlu ve mutlu hissettiği bir alan vardır.Fotoğrafcılık ile ilgilenirken sadece fotoğraf çekmiyor,yardıma muhtaç olanlara çektiklerinizle yardımcı oluyorsunuz.Bir çok sosyal yardım projesine sadece fotoğraflarım ile yardımcı olduğum için kendimi hem mutlu,hem de huzurlu hissediyorum.Aşağıda sizlere çektiğim iki fotoğrafımı sunarak iyi çalışmalar diliyorum.

Bu fotoğrafa bir adı kadın bir arkadaşım verdi..
"Özgür Kadınlar"
IMG_9006.jpg

"Günümüz Tarihi"
025-02-A.jpg

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Sort:  

Thats a lovely post. I like taking pictures too, if your interested take a look, let me know what you think @diljeetdil.. I will look forward to your next post xx take care xx

I'm so glad you like it. I checked your profile and liked it. I follow you.

Güzel bi yazı olmuş elinize sağlık:)

Teşekkür ederim ☺️

ikinci fotografın çekildiği anı yaşamış olmaktan dolayı mutlu olmalısın. mükemmel bir görüntü.

Benim için çok özel bir fotoğraf,teşekkür ederim 😇

Güzel post teşekkürler

Gerçekten müthiş bir kare

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62837.64
ETH 2542.11
USDT 1.00
SBD 2.65