Steemit İle Tanışmam [Cointurk 12. Projesi] Busy

in #cointurk6 years ago

Merhabalar, bu yazıyı Kusadasi'nin oluşturmuş olduğu projeye katılmak için yazıyorum.

zd_LeXsJSKa9usu63pu_lA.png

Öncelikle kendimi tanıtayım; İsmim Can, 21 yaşındayım. Ankara'da yaşıyorum. Yaşım dolayısıyla biraz geç de olsa üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Sınavlara hazırlandığım ve herhangi bir yerde çalışmadığım için de tüm günüm bilgisayar başında geçiyor.

Steemit ile tanışmam ise daha önce sayesinde güzel paralar kazandığım, youtube forumunda açılan konu ile oldu. Sonra Steemit ile alakalı çeşitli yazılar ve videolar izledim, sistem çok hoşuma gitti. Steemit'e katılma amacım dürüst olmak gerekirse az da olsa para kazanmaktı ama kayıt olduktan sonra anladığım kadarıyla para kazanmak için yazılan makalelerin vs. bir işe yaramadığını gördüm. Kısaca hala sistemi öğrenme aşamasındayım. :)

Son olarak bu proje ile kazandığım kazancı Power-Up yapacağım. Ayrıca yeni üyelerin gelişmesini sağlamak için böyle bir proje yapan @Kusadasi'na teşekkür ediyorum.

Sort:  

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 63782.14
ETH 3146.14
USDT 1.00
SBD 2.55