Hakkımda kısa bir bilgi ve Steemit ile tanışma hikayem. [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

steemit.png

Merhaba Steemit. Bugün Cointurk'ün düzenlediği proje vesilesiyle sizlere kendimden bahsedeceğim. 20 yaşındayım ve Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümü okuyorum. Çocukluğumdan beri ilgimi çeken teknolojinin içerisinde olmak için bu bölümü tercih ettim ve mutluyum. Yazılıma olan ilgimden dolayı Pyhton, HTML, Java gibi bazı dilleri öğrendim ve internet üzerinden bir şeyler yapmaya sanırım bununla başladım. Bir internet sitesi sahibiyim ve ilginç yazılar paylaşırken kripto paralarla tanıştım. Gerek yazılımları gerekse her birinin farklı amaç ve idealleri beni fazlasıyla cezbetmişti. Daha sonraları kripto para borsasında alım satım yapmak için trader konusunda kendimi bir miktar geliştirdim ve şuanda kendi çapımda traderlık yapıyorum. Sanırım Steemit ile tanışmam bu vesile ile oldu. Borsanın hareketli bir döneminde değerindeki yükselişi ile ilgimi çeken Steem'i araştırmak için sitelerine girdim ve teknolojilerini okudum. DPOS konusu beni hayli heyecanlandırdı ve bu vesileyle Steemit'e ben de dahil oldum. Burada da ayrıca ilgimi çeken fotoğrafçılık, yazılım ve kripto paralarla ilgili bazı şeyler paylaşmaya başladım ve devam etmeyi planlıyorum.

Steemit'te bazı paylaşımlarımda yaşadığım bandwidth sorunu kimi zaman ciddi anlamda canımı sıkıyordu ve Cointurk'ün böyle bir proje ile geri dönüş vermesi gerçekten beni de diğer herkes gibi çok memnun etti. Umuyorum Steemit'te Türk kullanıcılar her zaman birbirine böyle destek olarak paylaşmaya, kazanmaya devam ederler.
Proje için yazdığım bu postumdan kazanacağım paranın tamamını Steem power up yapacağımı teyit ediyorum.
Okuyan herkese teşekkürler ve mutlu haftalar diliyorum.

Sort:  

Yazını okudum Türk kullanıcıların birbirine destek vermesi konusunda sana katılıyorum :) hoşgeldin steemit'e

Hoş bulduk teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94