Hii Steemit :) !!! [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Selam steemit. Ben Muhammed Bakır Ünlü. Kısaca kendimi tanıtacak olursam eğer İstanbul'da doğdum 1993 tarihinde ve koyu Başakşehirliyim...
Hayal kurmayı seven maceracı ve gezgin biriyim.

Bir çok il gezdim ve hala gezmeye devam ediyorum Tarihi, araştırmayı ve insan pskolojisini inceleyip araştıran
bi insanım. Her zaman plan yapıp buna göre yaşayan ve gezmeye devam eden biriyim...

Steemit'e gelince bi arkadaşımın ilgilendiğini gördüm ve ona bu konuda sorular sormaya başladım. Kısa da olsa bir ekonomi geçmişim var ve bende merak ettim daha çok sorular sormaya başladım. Oda en sonunda anlatmaya başadı ve
kendimi üye olmuş buldum, o günden beridir steemitteyim.

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Sort:  

GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ ELİNE SAĞLIK

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60569.85
ETH 2584.47
USDT 1.00
SBD 2.69