Steemit Hayatıma Nasıl Değişiklikler Getirdi ? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Öncelikle aralık 2017 de Steemit e üye oldum. Steemit i kardeşimden öğrendim. Aslında birkaç kere daha duymuştum ama hiç detaylı inceleme fırsatım olmamıştı ta ki kardeşimin Steemit account u görüncüye kadar. Steemit hayatımı girdik ten sonra gerçekten hayatım değişmiş olabilir belki de ilerleye günler de, aylar da hatta yıllar da daha da değişecek..
Steemitle beraber resmen Kripto para dünyasına adım atmış bulundum. Bitcoin, steam, litecoin bunun gibi birçok coin hakkında bilgi edindim. Bitcoin i Steemit ten önce de duyuyorduk ama klasik herkesin aklında ki soru: Nedir bu Bitcoin?
Bitcoin nasıl işlem görüyor ? bu tarz soruların cevabını Steemit le öğrendim. Radyo Tv Sinema okumaktayım , Ekonomi dersinde hep bu konular konuşuluyor ve hocalar tarafından aktarılırken en çok bilgi sahibi olan öğrenciler arasına girdim.
Ayrıca Kuşadasi ve bu buna yakın tarzda içerik üreten sayfalardan kripto para piyasasi hakkında her gün yeni birşeyler öğrenmye devam etmekteyiz.

Düşünme.jpg

Steemit gerçten farklı social media hesapları arasında ismi geçiyor ama kullanıclar ürettiği her içerikten sbd kazanıyorlar ve bu gerçekten Steemit i diğerler social media hesaplarında ciddi derece de ayırmaktadır. Ayrıca steemite bağlı Dtube , Dlive , Utopian gibi platformlar hem kullanıcların istediği gibi içerik üretmesini , hem de kullanıcılar arasında hatta güzel bir network kurmayı sağlamaktadır. Şuan size ( Kuşadası) bu yazıyı yazabiliyorsam ve benim gibi çoğu kullanıcı bunu yapıyorsa gerçekten kullanıcılar arası etkileşim de bilgi paylaşımı da açık bir şekilde görünmektedir

Sonuç olarak iyi ki Steemite üye oldum keşke daa önceden keşif edebilseydik ama daha geç değil , ileride hayatıma daha faz ne gibi değişikler katacak merakla bekliyorum tabi ki de iyi anlamda...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61293.86
ETH 2930.90
USDT 1.00
SBD 3.65