Steemit Kripto Sosyal Ağı [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Başlığı ilginç bulmuş olabilirsiniz ben kendi teorilerimden birini size açıklıyayım sonrada steemit bana neler kattı birazda o konu üzerinde bir şeyler yazdıktan sonra kapatırım. Şimdi ben kripto paralara çok ilgiliyim. Bir çok seminere katıldım, yatırımlar yaptım fakat bu kripto paralar arasında en çok dikkatimi çeken steem oldu. Sitelerini incelediğimde evet işte bu dedim yep yeni bir sosyal ağ. Herşey gelişirken sosyal ağların eski bir şekilde kalması zaten beklenemezdi bana sorarsanız steemit çok daha yayılacak işte bundan dolayı başlığımda kripto sosyal ağı ismini verdim.

Şimdi gelelim bu kripto sosyal ağ benim hayatıma neler kattı. En büyük katkısı son zamanlarda farkettimki Steemit'i google dan daha fazla kullanır hale geldim. Haberleri araştırmalarımı genelde hep buradan yapıyorum artık bu büyük katkı oldu çünkü biliyorsunuz internet üzerinde tonlarca site var çoğu bilgi çöplüğüne reklam çöplüğüne dönmüş aradığınız şeyi bulana kadar bir çok reklamla virüsle cebelleşmek zorunda kalıyorsunuz. Ama steemit çok sade kullanışlı ve burası insanlara para da kazandırdığı için ve spam içerikleri algılayabildiği için tertemiz yazılmış içeriklere erişebilme imkanı veriyor işte bu güzel blockchain teknolojisinin getirdiği yeniliklerden biriside bu oldu bana göre. Blockchain teknolojisi geliştikçe bu gibi farklı sektörler çok daha artacak bunların artmasıda biz insanlığın büyük imkanlardan yararlanmasına sebebiyet verecek bu yüzden gelecek için artık daha umutluyum. Kuşadasına teşekkür ederim bu güzel projeyi sunduğu için umarım devamı gelir iyi günler.

5555.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63550.59
ETH 2644.53
USDT 1.00
SBD 2.81