Hayvan ayırt etmeyelim,besleyelim. [Cointurk 20. Projesi] saamet#3406

in #cointurk6 years ago

İstanbul'a yeni taşındığımda komşum evinde 15-20 kadar kedi besliyordu. Dikkatimi çekti.Bende hayvanları severim ama o kadar fazla olunca garipsedim haliyle. Tanıştık konustuk falan megersem bu cıvarda sokak hayvanlarına bakım cok azmış.Aç kalan afrabaya carpılan ölen vb. kedılerı gormeye dayanamadıgı ıcın zor durumda olanları evıne alıyormus. Fakat kadınında maddı gelırı bellı oldugu ıcın artık zorlanıyormus benden yardım ıstedı bende ese dosta haber saldım olabıldınce kedı sahıplendırdık. Bir tanede ben dost edindim.Şaşkın ile tanışın :)

İnsanların hayvanlara karsı anlam veremedıgım bı yaklasımı var. Sorsanız herkes hayvan sever ama iş başa düşünce kimse yardım etmıyor.Benim bu konuda bı baska gorusum ise neden hayvan deyınce akla sadece kopek ve kedı gelıyor? At,eşek,tavuk,sincap vs vs bunlarda birer hayvan onlarında sevgıye ıhtıyacı var. Evet bazı hayvanları eve alamayız yada sevemeyız ama onlar ıcınde bırseyler yapabılırız. Yazları antalyaya gıttıgım ıcın orda 1 tane atım ve tavuklarım var atımın malesef fotografını bulamadım ama tavuklarımı atıyorum. 

Ve son olarak şunu soylemek ıstıyorum. İnsanların önyargısını kırmakta bize yardımcı olun. Çünkü onlarda birer can sadece konusamıyorlar tek farkımız bu. Lütfen birçok kişiye bu yazıları hıkayelerı paylasınkı bırcok canlıya yardımımız olmus olsun.

Sort:  

kedi çok tatlıymış elinize sağlık

Congratulations @saamet! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Merhaba, yazılarınızda kullandığınız etiketlerin önemi büyüktür. Etiket kullanımı hakkında detaylı bilgiye sahip değilseniz daha dikkatli kullanmaya çalışın ve yazınızda ilgisi olmayan etiket kullanımı yapmayın. Bilmeden seçerek eklediğiniz etiketler sebebiyle tag spam yapmış olursunuz ve bu sebeple de ceza almanız mümkündür.


Yazınızda kullandığınız #steemit etiketi, yazınız steemit platformuyla ilgili ise kullanabileceğiniz bir etikettir.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59456.51
ETH 2300.03
USDT 1.00
SBD 2.48