3 Oda arkadaşının Steemit ile tanışması [Cointurk 18.Projesi] ridosensei#5657

in #cointurk7 years ago (edited)

Merhaba ben Rıdvan , İstanbul'da Gelişim Üniversitesinde Yönetim Bilişim Sistemleri okuyor , ve okuluma yakın bir yurtta kalıyor paylaşımlarımı da genel olarak yurttan yapıyorum. Kuşadası ile Steemit'in Hot sekmesinde karşılaştım Kuşadası projelerine 3. projeden beri katılıyorum . Arkadaşlarımı Steemit'e dahil ediyor olmam da çok açıklamaya gerek duymayan bir durum. Hepimiz öğrenciyiz ve yurtta kalıyoruz haliyle ek gelire ihtiyacımız oluyor . Onları da Steemit ve Kuşadası ile oda arkadaşım olmaları sebebiyle tanıştırdım.

  1. Steemit id : @huseyinislekkkk Discord id : huseyinislekkkk#4467
  2. Steemit id: @cagdasuzungenc Discord id : CEPHE#7153
  3. Steemit id: @canary10 Discord id : canary10#5440

Onaylar geldikten sonra hızlı şekilde kuşadası discord kanalına katılıp projelere başlayacaklar yaklaşık 2 gün içerisinde onaylanır diye tahmin ediyorum. Onaylandıktan sonra gönderiyi update edeceğim @mrtt takipte kalırsan sevinirim teşekkürler ..

Sort:  

İşleminizi tamamladıktan sonra discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Merhaba @mrtt , arkadaşlarım onay süreci gerçekleşti , discord kanalına da katılıp paylaşımlarını yaptılar görü dönüş bekliyoruz bilginize.

Ayrıca arkadaşlarımın onay sürecinden dolayı benim gönderim şuan 6 gün olmuş durumda. Hızlı geri dönüş yaparsanız bir aksaklık yaşamayız teşekkürler ..

vaybeee helal sana topladın yani milleti :) Koçum benim

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33