Steemit Bana Ne Mi Kattı ? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

steemit-logo-blue.png

Steemit ile geçen ay tanıştım. Çok güzel bir platform olduğunu ve aradığım bilgilerin burada olabileceğine dair bir makale okudum. Ardından kayıt olmadan biraz araştırdım ve ilgimi çekti. Sonrasında ise bir anda kendimi içinde buldum. Bana kendimi ve bilgi edinmeme yardımcı olan bu platforma sonsuz teşekkür ederim.

Steemit bana kattıkları;

Boş zamanlarımı nasıl değerlendirebileceğimi ve nasıl verimli kullanabileceğimi,
Kendi alanım ile ilgili kelime haznemi genişletti,
Bana aynı zamanda öz güven ve cesaret vererek destekledi,
Buradan aldığım bilgileri sosyal hayatımda kullanarak kendimi kanıtlamama fırsat verdi,
Hayatımda ileride ne yapmam gerektiğini ve nasıl yapmam gerektiğini tasarlamama yardımcı oldu,
Hayal kurdurup bunlara ulaşmamı sağladı ve güzel bir mekan açtım,
İşime odaklanmayı ve odaklanırken her şeyi bir arada yapmamı sağladı,

Daha çok şey sayabilirim. Steemit makalelerini okudum ve okudum bu sayede kendimi geliştirmeye başlayıp geliştirdim. En sonunda kendimi çok iyi bir yerde buldum. Steemit ve @kusadasi bizlere yardımcı olmaya devam ediyor. Desteklerinden dolayı da onlara teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63780.55
ETH 2618.13
USDT 1.00
SBD 2.82