Steemitte Ne İşim Var ? [Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago

Rad Kimdir?

Merhabalar ben Hakan. Muğla da yaşıyorum ve öğrenciyim. Bir taraftan kpss hazırlanırken bir taraftan da hayatımı kazanabileceğim başka arayışlar peşindeyim. Bu arayışlar sonucunda kendimi kripto para aleminde buldum ve öğrenerek ilerlemeye çalışıyorum. Son olarak da steemiti keşfettim ve bir aydır buradayım. Burada olduğum vakit içerisinde bir çok şey öğrendim ve öğrenmeye de devam ediyorum. Amacım steemit henüz popüler olmamışken elimden geldiğince hesabımı güçlendirmek. Bu sebeple kazandığım sbdleri çekmiyorum ve diğer postlarıma yatırım yapıyorum. Bu şekilde zamanla da steem power kiralayacak duruma gelebileceğim ve kiraladığım steem powerler sayesinde hesabımı daha da büyüterek artık direk steem power satın almaya başlayacağım. Hedefim ilk etapta 2400 Steem Power kasarak 1$ gücünde oy verebilmek.

Steemiti Nereden Öğrendim ?

Steemiti bitcoin araştırması yaparken tesadüfen youtube aracılığıyla keşfettim. Youtubede videoları izledikten sonra akabinde internette araştırma yaptım fakat internette yeterli bilgiyi bulamadım. Çünkü steemit yeni bir sistem. Daha sonra sisteme dahil oldum ve öğrenmeye kendimi geliştirmeye başladım :)

Bu yazımı yazarken Rewards bölümünde Power Up %100 seçtim ve bu sayede bu yazıdan kazanacağım tüm gelir hesabıma power up olarak yansıyacak ve hesabım daha da güçlenecek bunun için @kusadasi na teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62755.94
ETH 2446.28
USDT 1.00
SBD 2.66