Steemit İle Tanışma Hikayem + [Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Ben yaklaşık 22 yıldır Ankara'da yaşıyorum ve şu anda bir kamu kurumunda çalışmaktayım. Ankara'ya 1997 yılında üniversite vesilesiyle geldim. Başka bir yer cazip gelmediği ve oluşturmuş olduğum okul çevrem dolayısıyla buraya demir attım ama gelin görünki şu an okul arkadaşlarımdan hiç biriyle görüşemiyorum:)

Screenshot-2018-2-4 friends - Google Search.png

(Aslında Ankara'nın benim için cazip bir tarafı da kalmadı ama başka bir yerlere göçmek de cesaret istiyor galiba.)

Steemit ile tanışmam



Screenshot-2018-2-4 steemit - Google Search.png

Steemit ile tanışma olayına gelince, ocak (2018) ayının başıydı galiba, Kızılay'da bir kafede proje ödevim için bilgisayarımın başında okumalarımı yapıyordum (Bu ara Bilgi Bilim alanında Doktora öğrencisiyim). 6 kişilik bir çalışma masasında benimle beraber tanımadığım 4 kişi daha vardı. Karşımda oturan yaşları muhtemelen 23'ü geçmeyen biri bayan 3 kişi hararetle bir konu hakkında koşuyorlardı. İstemeden de olsa kulak misafiri oldum. Bir tanesi "blockchain" kelimesini kullanınca biraz daha kulak kesildim:) (Zira son birkaç aydır cryptocurrency ile ilgili birşeyler yapabilir miyim diye düşünüyordum.)

Screenshot-2018-2-4 kulak kesilmek - Google Search.png

Bahsettikleri bilgiler ilgimi çekmeye başladı ama tam olarak neyden bahsettiklerini bir türlü anlayamıyordum, bir anahtar kelime, bir site adı ya da en ufak bir bilgi kırıntısından birşeyler kaparım diye düşündüm ama nafile, bir türlü tam olarak neyden bahsettiklerini kapamıyordum. Birden sormaya karar verdim, acaba abes kaçar mıydı diye düşündüm. Ama sormasam da rahat edemeyecektim. Birden ağzımdan

"Afedersiniz"



kelimesi çıktı. Bu üç arkadaştan bağımsız olan, masadaki 5. kişi de başını kaldırıp bana doğru baktı. Acaba hararetli konuşan bu 3 arkadaşın ses seviyesinden rahatsız olduğumu düşündüğü için mi bana baktı beilemiyorum!
Üç arkadaş da galiba öyle düşünmüş olmalı ki üçü de şaşkın bir şekilde gözlerime baktı. Tabi yanlış anlaşılmaya ihmal vermemek için hemen söze girdim ve sordum,

"Pardon, kusura bakmayın, istemeden de olsa kulak misafiri oldum! Konuştuklarınız ilgimi çekti de, bahsettiğiniz sistemin adı neydi acaba??".



Ben sorunca arkadaşların yüz ifadesi değişti ve yüzlerinde tebessüm belirdi. Belli ki onlar da sohbetlerinden rahatsız olduğum için "Afedersiniz" diye iletişime geçtiğimi düşünmüşler. Ben sorunca arkadaşlardan biri heyecanla "STEEM" diye cevapladı ve sistemle ilgili heyecanlı bir şekilde hızlı hızlı bilgi vermeye başladı. Tabi ben "STEEM" kelimesini hemen hafızaya aldım ama "STEAM" olarak düşünmüştüm. Cevap veren arkadaş da benim "STEAM" olarak algılayacağımı düşünmüş olmalı ki bir kere daha "S-T-E-E-M" diye harf harf belirtti. Sonra teşekkür ettim ve eve geçer geçmez sistemi inceleme niyetiyle tekrar okumalarıma döndüm.

Steemit ile tanışma olayım biraz komikti ama sorduğuma değdi. Çünkü yıllardır niye bir blog sayfam yok diye üzülüyordum. Artık blog yazmak daha cazip hale geldi benim için. Gerçi sisteme kayıt olduğum ocak ayından bu yana çok nitelikli birşeyler yazamadım ama umarım bundan sonra daha seçici, tutarlı ve bilgilendirici paylaşımlarım olur.

Ayrıca belirtmek isterim ki;

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Teşekkür ederim.
@racoo

YSt1Mis.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56500.57
ETH 2341.32
USDT 1.00
SBD 2.33