En Çok Önem Verdiğim Hobim, Fotoğrafçılık + [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Fotoğraf çekme, hobim.

Aslında hobilerimin ne olduğu konusunda tam olarak bir karar vermek zor. Çünkü o kadar şeyle ilgileniyorum ki, baktığımda hiçbirini kar amacıyla yapmıyorum. İnternette yaptığım taramalarda hoşuma giden videolar veya makale içeriklerinde ilgimi çeken birçok şeyi ben de deneyebilirim deyip mutlaka bir şekilde bir ucundan tutuyorum. Çağımızın genel bir yaşam biçimi gibi, ben de bu konularda maymun iştahlıyım.

2018-02-11 14.19.24.jpg

Son zamanlarda ilgilenmekten en çok haz aldığım konuyu düşününce, fotoğraf çekme en baskın olanı çıktı. Profesyonel bir makinam olmasa da, elimdeki akıllı telefonun sunduğu özellikleri kullanarak kendimce önem verdiğim fotoğraflar çekmeye çalışıyorum.

Aslında kitap okumak, müzik dinlemek, ya da sinemaya gitmek gibi basmakalıp bir cevap vermek istemedim. Çünkü bana göre bunlar zaten bir insanın gelişmesi, içinde bulunduğu toplumsal hayata adapte olması ve bir insanı insan yapan sosyalleşme olgusu için zorunlu uğraşlar. Ama fotoğrafçılık (ki ben bu konuda daha yolun başındayım), insanın en çok haz aldığı anları kendi yorum gücünü katarak ölümsüzleştirmesidir. Bu açıdan en önem verdiğim hobim fotoğraf çekmek diyorum.

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Upvote and Follow @racoo

YSt1Mis.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33