Kara Kalem Hobisi (Cointurk 14. Projesi)

in #cointurk7 years ago

Merhaba sevgili arkadaşlar bugün @kusadasi sitesinin yamış olduğu 14. proje hakkında hobimi sizinle palaştım. Benim bu hayatta en çok sevdiğim hobim kara kalem arkadaşlar. Çocukluğumdan beri bir yereleri karalamak bir şeyleri çizmek çok hoşuma gitmiştir. Bütün çevrem neden güzel sanatlar okumadın diye beynimi yiyorlar ama ben anasınıfı öğretmeni olmak istedim kara kalem benim hobim bunu paraya veya mesleğe dökmek istemedim. Kafa dağıtmak, moral düzeltmek için bire bir tam bir terapi. Herkese tavsiye ederim zamanla çalışarak dahada iyi çizimler çıkarabilirsiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim iyi akşamlar arkadaşlar. Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

IMG-20180211-WA0005.jpgIMG-20180211-WA0008.jpg

Sort:  

En çok duyduğunuz şeyi tekrar edeyim o zaman ''Beni de çizer misin?'' :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63316.74
ETH 2581.53
USDT 1.00
SBD 2.79