Steemit öncesi ve sonrası (cointurk 16.projesi)

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar.

Bugünkü konumuz siteemit'i tanıdıktan sonraki zaman çerçevesinde bizde ne gibi bir değişiklik yarattığıdır.

Steemit benim hayatımda neleri değiştirmiş gelin beraber bakalım 😉
En önemli değişim ne biliyormusunuz?

pexels-photo-164558.jpeg

Evet düşündüğünüz gibi en önemli değişim evim 😁ama onu enson anlatmak istiyorum.Biraz merak edin 😉

Gelelim steemit öncesine.
Ben internet ortamında fazla takılan biri değilim açıkçası.Günümün yarısını çalışarak geçirdiğim için vakit bulamıyorum diyebiliriz.Boş vakitlerimde bakarım facebook,youtube gibi vb. Şeyler yani maksat vakit geçsin😊
Birgün arkadaşımın tavsiyesi ve ısrarı üzerire steemit ailesine katıldım.
Peki steemit benim hayatımda neleri değiştirdi🤔
Düşüncelerim değişti facebook gibi vb. sanal alem sitelerinin gerçekten vakit geçirmek amacıyla kurulduğunu düşünüyorum.
Steemit ailesinde henüz yeni olmama rağmen steemit'in tamamen araştırma,öğrenme ve bilgi alış verişi üzerine kurulmuş olduğunu düşünüyorum.Dediğim gibi henüz yeniyim ☺umarım maddi yönden de değişimini görürüm.😊

Gelelim konunun en başında bahsettiğim en önemli değişimim evim😏 düşündüğünüz gibi ev falan almadım gene kiradayım😂😂
İnşallak birgün oda olur.

TEŞEKKÜRLER GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 58110.30
ETH 2687.01
USDT 1.00
SBD 2.30