Steemit Yolculuğu[Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba Arkadaşlar,

İsmim Reyyan. 33 yaşındayım ve 1 oğlum var. Ev dekorasyonu ile yeni tarzlar yaratmayı seviyorum. Aynı zamanda kitap okumak, pasta yapmak, yeni yerler keşfetmek en sevdiğim hobiler. Fırsat buldukça sosyal medyada ve Steemit’te paylaşımlar yapıyorum ve güzel paylaşımları olan arkadaşları takip ediyorum.

Steemit’e eşimin ilgisi üzerine kayıt oldum. Sosyal medya üzerinden yapacağım paylaşımları buradan yapmanın daha mantıklı olduğunu fark ettim. Zaman geçtikçe Steemit platformunu daha çok sevdim ve sürekli zamanı burada geçirmeye başladım. Burada paylaşım yapanların birbirlerine olan saygısı beni daha da buraya bağladı.

Hayata hep olumlu açılardan baktığım için kendime bu kullanıcı adını verdim. Umarım yaptığım paylaşımlarla beni takip eden arkadaşlarıma hayatın pozitif yanlarını gösterebiliyorumdur.

Bu platformda ilerlememde en büyük katkının sahibi olan @kusadasi ailesine çok teşekkür ediyorum. Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61785.67
ETH 2891.86
USDT 1.00
SBD 3.54